برگزاری مسابقه کتابخوانی «در امتداد ظهور» در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4165500
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
ویژه اربعین حسینی

برگزاری مسابقه کتابخوانی «در امتداد ظهور» در خراسان‌شمالی

مسابقه کتابخوانی «در امتداد ظهور» ویژه ایام اربعین حسینی با مشارکت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی و بنیاد مهدویت در استان برگزار می‌شود.

آغاز اجرای مسابقه کتابخوانی «در امتداد ظهور» ویژه اربعین حسینی در خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی، «در امتداد ظهور» عنوان مسابقه کتابخوانی است که به‌مناسبت ایام عزاداری اربعین حسینی از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی در تعامل با بنیاد مهدویت این استان طراحی شده است.

این مسابقه از دو کتاب «پرسمان حسینی» شامل 352 پرسش و پاسخ کوتاه درباره امام حسین(ع) و پیوند آن امام همام با امام مهدی(عج) و نیز «دو کشتی نجات» که هر دو مجموعه تألیف محمد یوسفیان و از سوی مؤسسه مهدی موعود(عج) شهر قم منتشر شده است.

بر این اساس فایل پی دی اف کتاب‌ها و سؤالات مسابقه در دو کانال @bm_nkhsh و @bachehayemasjednkh بارگذاری و در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه یکی از دو کتاب مذکور و پاسخ به سؤالات در مسابقه شرکت کنند؛ البته امکان شرکت در مسابقه هر دو کتاب برای افراد وجود دارد.

همچنین براساس اعلام فراخوان، 25 شهریورماه جاری مهلت شرکت در این مسابقه اعلام شده و علاقه‌مندان باید عدد گزینه پاسخ‌های صحیح را از چپ به راست در قالب عدد 9 رقمی به شماره 10000012 پیامک کنند.

افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مسابقه «در امتداد ظهور» می‌توانند با شماره 05832221294 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha