مسابقات قرآنی در نیروی انتظامی کهگیلویه برگزار شد
کد خبر: 4165236
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

مسابقات قرآنی در نیروی انتظامی کهگیلویه برگزار شد

رئیس عقیدتی _ سیاسی نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه از برگزاری مسابقات قرآنی ویژه کارکنان و خانواده‌هایشان در ۲ مرحله شهرستانی خبر داد.

حجت‌الاسلام ابراهیم عبدالهی، مسئول عقیدتی _ سیاسی نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه

حجت‌الاسلام ابراهیم عبدالهی، رئیس عقیدتی _ سیاسی نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد درخصوص ویژه‌برنامه‌های فرهنگی قرآنی صورت گرفته در نیروی انتظامی شهرستان، اظهار کرد: جشن و مراسم تمام مناسبت‌های دینی و مذهبی در این واحد نظامی برگزار می‌شود.

وی جلسات هفتگی قرائت زیارت عاشورا، تفسیر، تجوید و محفل انس با قرآن در ماه رمضان، اعزام طلاب به یگان‌های انتظامی جهت تبیین دین، احکام، بینش سیاسی، جلسات آگاه‌سازی خانواده‌ها، تبیین حقوق شهروندی، تبیین حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر و تبیین نماز را از برنامه‌های اجرایی بیان کرد.

رئیس عقیدتی _ سیاسی نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه در ادامه حضور منظم و فعال نیروی انتظامی در هیئات عزاداری، دعوت از سخنرانان و مداحان برجسته استانی جهت تبیین محرم، سینه‌زنی و برپایی ایستگاه صلواتی در 3 نقطه انتظامی مستقر در شهرستان، اردوهای زیارتی مشهد و عتبات عالیات برای کارکنان و دیدار با خانواده 14 شهید نیروی انتظامی شهرستان را از سایر این ویژه‌برنامه‌ها اعلام کرد.

حجت‌الاسلام عبدالهی در پایان مسابقات قرآنی مسابقات حفظ یک تا 3 جزء، ترتیل، اذان و اقامه ویژه کارکنان و خانواده‌هایشان در 2 مرحله شهرستانی را از سایر این برنامه‌ها برشمرد و گفت: برگزیدگان این دوره از مسابقات تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha