برگزاری مسابقه عکس و فیلم «ایران من» در هفته دولت
کد خبر: 4164820
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

برگزاری مسابقه عکس و فیلم «ایران من» در هفته دولت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری مسابقه عکس و فیلم با گوشی همراه با عنوان «ایران من» در هفته دولت خبر داد.

پوستر برگزاری مسابقه عکس و فیلم‌ موبایلی

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احسان آهنگر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران  در جمع خبرنگاران گفت: در نظر داریم به‌مناسبت هفته دولت، مسابقه عکس و فیلم با گوشی همراه با عنوان «ایران من» را با رویکرد عمران و آبادی در شهرها و روستاها برگزار کنیم.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید از اقدامات عمرانی دولت در شهر یا روستای خود عکس یا فیلم تهیه کرده و به شماره ۰۹۳۸۰۴۵۱۲۲۴ در پیام‌رسان‌های ایتا و بله ارسال کنند.

آهنگر با اشاره به اینکه به برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، تصریح کرد: فیلم‌ها باید حداکثر در دو دقیقه ضبط شده باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه شرکت‌کنندگان باید در چند جمله احساس خود از اقدامات دولت در طرح مدنظرشان را بیان  کرده و بگویند که اجرای این طرح‌ها چقدر برای مردم مفید بوده است، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار  به دبیرخانه از ۲ تا ۱۰ شهریورماه جاری است و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر دو عکس و یک فیلم را به‌صورت افقی ارسال کند و آثار برتر در رسانه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.

آهنگر از شهروندان مازندرانی‌ خواست با رصد و انعکاس فعالیت‌های دولت در محل زندگی خود، مسئولان را از مشکلات آگاه و در عمران و آبادانی شهر و روستایشان سهیم باشند.

انتهای پیام
captcha