میزبانی موکب شرکت گاز کردستان از زوار اربعین
کد خبر: 4162788
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

میزبانی موکب شرکت گاز کردستان از زوار اربعین

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: موکب شرکت گاز کردستان برای میزبانی از همکاران وزارت نفت، شرکت ملی گاز و در صورت امکان سایر زوار اربعین به صورت شبانه روزی برای اسکان و پذیرایی و تردد آنان در مرز مریوان مستقر خواهد شد.

موکب اربعین شرکت گاز کردستان

احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: زیارت قبر مطهر امام حسین(ع) فضیلت بسیار زیادی دارد، اما دایره این فضیلت و مرحمت‌ الهی تنها شامل زائران کربلا نمی‌شود وکسانی که به هر شکل و با هر توانی، برای خدمت به ارادتمندان آن حضرت کمر همت بسته‌اند، نیز در فضیلت زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) شریک هستند.

وی افزود: امام حسین(ع) تمام داشته‌های خود را در راه خداوند بذل و بخشش کردند و این حرکت حضرت در پیشگاه خداوند متعال دارای منزلت و جایگاه والایی است و هر حرکت و جوششی هم که در پی این حرکت حسینی(ع) شکل گیرد، دارای بهره و پاداش فراوان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان بیان کرد: خادمان حرم مطهر امام حسین(ع) از گروه کسانی هستند که به یقین در فضیلت و ثواب زیارت شریک هستند، چراکه در راه خدمت‌رسانی به زائران حضرت سیدالشهدا(ع) به طور شبانه روز تلاش می‌کنند و در این مسیر خستگی نمی شناسند.

وی خدمت به زائرین امام حسین(ع)  را عبادت دانست و افزود: امسال برای دومین سال پیاپی مرز باشماق مریوان برای خروج، تردد و بازگشت زائران اربعین انتخاب شده و مردم سراسر کشور به ویژه استان‌های همجوار می‌توانند جدای از سفری آسان به کربلا از مرز باشماق، از ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری، زیبایی‌های چشم‌نواز دریاچه زیبای زریبار و میزبانی، خونگرمی و مهمان‌نوازی مردمان کُرد که شهره خاص و عام هستند، بهره‌مند شوند.

فعله‌گری در مورد خدمات شرکت گاز استان کردستان به زوار حسینی (ع) یادآور شد: برای میزبانی از همکاران وزارت نفت و شرکت ملی گازو در صورت امکان سایر زوار عزیز موکب این شرکت بصورت شبانه روزی برای اسکان و پذیرایی و تردد آنان به مرز آمادگی دارد و با هماهنگی قبلی می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

انتهای پیام
captcha