صدور مجوز فعالیت ۷۴ موکب آذربایجان غربی در اربعین
کد خبر: 4162756
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی خبر داد؛

صدور مجوز فعالیت ۷۴ موکب آذربایجان غربی در اربعین

رئیس ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: ۹۸ موکب‌دار درخواست مجوز برای خدمت به زائران داشتند که از این تعداد به ۷۴ موکب مجوز فعالیت داده شده است.

جلسه موکب داران اربعین در فرمانداری پیرانشهربه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدحسن حسینی، رئیس ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی، ۲۴ مرداد در دومین جلسه موکب داران آذربایجان غربی که در فرمانداری پیرانشهر برگزار شد، اظهار کرر: ۹۸ موکب‌دار در آذربایجان غربی درخواست مجوز برای خدمت به زائران داشتند که از این تعداد به ۷۴ موکب مجوز فعالیت داده شده است.

وی ادامه داد: ۱۶ موکب در سطح شهرستان پیرانشهر روزانه با ارائه ۵۷ هزار پرس غذا از جلدیان تا پیرانشهر و مرز تمرچین با ارائه ۱۸ هزار اسکان آماده خدمات‌دهی به زائران هستند.

رئیس ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی و هم‌پوشانی موکب‌ها، جانمایی محل موکب‌ها و بررسی زیرساخت‌های موجود عنوان کرد.

در ادامه این جلسه فرماندار پیرانشهر نیز ضمن ارائه عملکردی از زیرساخت‌های موجود برای تردد زایرآن اربعین حسینی گفت: موکب‌داران با وظیفه حساس خود با خلوص نیت مهم ترین بخش از زحمات اربعین را متحمل می‌شوند.

 خضر کاک‌درویشی عمده پروژه‌ها و زیرساخت‌ها برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی را آماده خدمات‌دهی دانست و افزود: طی بازده زمانی کوتاه کاستی‌های موجود نیز از دستگاه‌های دخیل در دستور کار قرار گرفت که اکثر این پروژه‌ها نیز آماده بهره‌برداری هستند.

انتهای پیام
captcha