تجلیل از فعالان رسانه در حوزه بسیج مازندران
کد خبر: 4162438
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

تجلیل از فعالان رسانه در حوزه بسیج مازندران

همایش روز خبرنگار و تجلیل از فعالان رسانه بسیج و سپاه کربلا، 23 مردادماه با حضور سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساری برگزار شد.

سردار رمضان شریف

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، همایش روز خبرنگار و تجلیل از فعالان رسانه بسیج و سپاه کربلا، 23 مردادماه با حضور سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساری برگزار شد.

سردار رمضان ‌شریف، سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این همایش گفت: در تهیه خبر و تحلیل‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی «استقلال ملی» را معیار قرار بدهید و با این خط ‌ش رویدادها را منعکس و تحلیل کنید.

وی افزود: هوشمندی خبرنگاران این است که ضمن انجام رسالت خبرنگاری خود که پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند در دایره عملیات روانی دشمن واقع نشوند، تحقق این مهم نیازمند هوشمندانه و صادقانه قلم زدن است.

سردار شریف تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند با تولید غبار سنگین رسانه‌ای این تصور را به مردم القا کند که هیچ دلخوشی نباید به کشور داشت، تأکید کرد: اخبار رسانه‌ها باید با رویکرد امیدآفرینی در جامعه همراه باشد.

سخنگوی روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خبرنگار تراز انقلاب باید تلاش کند کار خبری‌اش صدای دشمن را دربیاورد، خاطرنشان کرد: دشمن در راهبرد رسانه‌ای خود از تمامی مؤلفه‌ها برای ضربه‌زدن استفاده می‌کند یکی از این مؤلفه‌ها محیط زیست است همانند خبررسانی رسانه‌های بیگانه از دریاچه ارومیه که با توجه به تغییر آب و هوا و اقلیم به این روز افتاده اما دشمن این دریاچه را محور ایجاد ناامیدی بین ملت کرده‌اند.

وی به سدسازی‌های نخبگان ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن این پیشرفت‌ها را بر نمی‌تابد و با دستاویز قرار دادن مواردی نظیر خشک شدن دریاچه ارومیه به جمهوری اسلامی ایران هجمه وارد می‌کند.

سردار شریف اظهار کرد: خبرنگار باید داشته‌های خود و سناریوهای دشمنان انقلاب را بشناسد، خبرنگار اگر تاریخ نداند نمی‌تواند به درستی در قامت دفاع رسانه‌ای در مقابل جبهه رسانه‌ای دشمن برآید. 

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در مواجه با رژیم بعثی عراق اشاره کرد و افزود: سران کومله، دموکرات، سلطنت طلب‌ها و ضد انقلاب امروز دلسوز ملت ایران شدند چرا که مردم ایران را نشناختند و هرگز قبول نمی‌کنند که این گروه‌ها بتوانند ایرانیان را به دروازه تمدن برسانند. مردم به درستی می‌دانند سعادت‌مندی در گرو بصیرت و ولایتمداری است و مردم خادم و خائن را به درستی می شناسند.

وی با بیان اینکه مردم ایران هوشمندانه در مقابل دسیسه‌های دشمنان انقلاب خواهند ایستاد، ادامه داد: امیدآفرینی با لفظ نیست باید با علم به پیشرفت‌ها و توفیات فرزندان ایران عزیز در سنگر تبیین ورود کرد.

انتهای پیام
captcha