موکب الحسین(ع) اوقاف لرستان در سامرا برپا می‏‌شود
کد خبر: 4162419
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

موکب الحسین(ع) اوقاف لرستان در سامرا برپا می‏‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان از برپایی موکب این اداره‌کل با عنوان موکب الحسین(ع) در سامرا خبر داد و گفت: این موکب‌ از پنجم صفر تا دو روز بعد از اربعین حسینی در سامرا برپا خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستانحجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برپایی موکب این اداره‌کل با عنوان موکب‎ الحسین(ع) در سامرا خبر داد و گفت: این موکب با حضور 40 نفر شامل آشپز، خدام و کارکنان اوقاف و امور خیریه لرستان با هدف پذیرایی و اسکان زائران و اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر سامرا برپا می‏‌شود.

وی با بیان اینکه موکب‌ الحسین(ع) اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان از پنجم صفر تا دو روز بعد از اربعین حسینی در سامرا برپا خواهد بود، افزود: در سطح شهرستان‌های استان نیز با نام امامزادگان موکب‎هایی در ورودی‎های شهرها برپا و از زائران پیاده‌روی اربعین حسینی پذیرایی و در صورت امکان این زائران را اسکان خواهند داد.

عباس‌زاده اضافه کرد: در شهر خرم‎آباد موکب امامزادگان زید بن علی(ع) و عبدالله(ع) در ورودی شهر راه‌اندازی می‎شود و امکان اسکان زائران اربعین که از خرم‎آباد عبور می‎کنند در حسینیه حبیب بن مظاهر این شهر نیز فراهم است.

انتهای پیام
captcha