بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی هنری در امر تبلیغ ضروری است
کد خبر: 4162349
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی هنری در امر تبلیغ ضروری است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اهمیت کار تبلیغات افزایش یافت، گفت: برای اثرگذاری بهتر امر تبلیغ باید شیوه‌های نو و خلاق را به کار گرفت و از ظرفیت‌های فرهنگی هنری و مردمی استفاده کرد.

امان‌الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبریبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری امروز، ۲۳ مردادماه در نشست با رئیس شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه هدف از بعثت انبیا تبلیغ حقایق وحیانی بود که این حقایق انسان‌ساز و جامعه‌ساز است، گفت: امام راحل از همان ابتدا به امر تبلیغ اهتمام داشت و تردیدی نیست که انقلاب اسلامی ثمره تبلیغ دینی است.

وی با بیان اینکه تبلیغات صحیح و مؤثر اقیانوس ملت را به حرکت درآورد، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب نیز به دلیل اهمیت حفظ و ارتقای این جریان و مقابله با دشمنانی که آماده مبارزه هستند، اهمیت کار تبلیغات افزایش یافت.

حجت‌الاسلام علیمرادی تصریح کرد: کار تبلیغات اسلامی به دلیل اقدامات دشمنان امروز سخت‌تر از گذشته است و شیاطین باعث شده‌اند گروهی از شنیدن حقایق امتناع کنند لذا ابتدا باید این موانع را رفع کرد و سپس حرف نافذ، حکیمانه و اندیشه پاک را به انسان‌ها رساند.

وی کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را خطیر و ارزشمند خواند و افزود: برای اثرگذاری بهتر امر تبلیغ باید شیوه‌های نو و خلاق را به کار گرفت و از ظرفیت‌های فرهنگی هنری و مردمی استفاده کرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با بیان اینکه کار تبلیغات دینی و برگزاری مناسبت‌های دینی، ملی و انقلابی نباید مردمی بودن خود را از دست بدهد، گفت: کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبانی استواری دارد و باید از ظرفیت همه اهل فکر، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، اهل قلم و متنفذین استفاده کرده و از کارهای تکراری و کلیشه‌ای بپرهیزد.


انتهای پیام
captcha