برگزاری مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4162343
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶

برگزاری مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیر ستاد عامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری چهارمین مسابقه سراسری کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» در این استان خبر داد.

مسابقه کتابخوانی«نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام رضا قاسمی، مدیر ستاد عامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 22 مردادماه در نشست هماهنگی مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)»، گفت: این مسابقه همزمان با آغاز دهه فرهنگی ترویج معارف نماز و مسجد از ۲۱ مرداد تا ۲۱ مهرماه امسال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در راستای مسابقات سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن حضرات معصومین(ع) برگزار می‌شود، افزود: منبع مطالعاتی این مسابقه کتاب تألیف حسین قنادی با انتشارات ستاد اقامه نماز کشور است.آزمون این مسابقه به‌صورت مجازی و از طریق سامانه ستاد mehr.namaz.ir به مدت دو ماه فعال بوده و آزمون صورت می‌گیرد.

مدیر ستاد عامه نماز استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه گروه سنی ۱۵ سال به بالا هستند، گفت: عرضه کتاب مسابقه با ۵۰ درصد تخفیف و نسخه الکترونیکی(ایپاپ) با ۷۵ درصد تخفیف همراه با ۱۱۴ جایزه نقدی سه میلیون ریالی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha