تعامل با مراکز علمی و پزشکی از اولویت‌های جهاددانشگاهی است + عکس
کد خبر: 4161935
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
سرپرست جهاددانشگاهی لرستان:

تعامل با مراکز علمی و پزشکی از اولویت‌های جهاددانشگاهی است + عکس

فرهاد فرامرزیان یکی از اولویت‌های راهبردی جهاد‌دانشگاهی را تعامل با مراکز دانشگاهی، علمی و پزشکی دانست و با اشاره به فعالیت مرکز ناباروری جهاددانشگاهی در لرستان گفت: تعاملات خوبی بین دانشگاه علوم پزشکی و جهاددانشگاهی در راستای کاهش ناباروری، افزایش جمعیت و تحقق منویات مقام معظم رهبری وجود دارد.

دیدار مدیران کمیته امداد و زندان های لرستان با سرپرست جهاددانشگاهی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌های لرستان و مروت طاهری‌کلانی، قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز، 21 تیرماه با سرپرست جهاددانشگاهی واحد لرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاددانشگاهی استان لرستان در جریان این دیدار با اشاره به وجود ظرفیت‌های فرهنگی، رسانه‌ای، آموزشی و پژوهشی در سطح جهاد‌دانشگاهی اظهار کرد: این واحد در کنار اجرای فعالیت‌های فوق‌برنامه همایش‌های ملی مبتنی با نیاز بوم استان، ظرفیت‌های رسانه‌ای ارزشمندی در اختیار دارد.

وی با اشاره به فعالیت دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا در جهاددانشگاهی اضافه کرد: ماهيت فعالیت خبرگزاری‌ها انتشار اخبار به‌صورت آنلاین و با کیفیت است که دو خبرگزاری جهاددانشگاهی توانسته‌اند به‌عنوان برندهای رسانه‌ای مطرح باشند.

فرامرزیان یکی از اولویت‌های راهبردی جهاددانشگاهی را تعامل با مراکز دانشگاهی، علمی و پزشکی دانست و با اشاره به فعالیت مرکز ناباروری جهاددانشگاهی در سطح استان لرستان گفت: تعاملات خوبی با دانشگاه علوم پزشکی و جهاد‌دانشگاهی در راستای کاهش ناباروری، افزایش جمعیت و تحقق منویات مقام معظم رهبری وجود دارد.

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان یکی از برنامه‌های راهبردی این واحد را گسترش و توسعه مراکز پزشکی و درمانی دانست و با اشاره به وجود زیرساخت‌ها برای راه‌اندازی یک مرکز جراحی محدود در این واحد، یادآور شد: کارهای ابتدایی و نامه‌نگاری‌های ایجاد مرکز جراحی محدود انجام شده است که در این راستا نیازمند همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم.

انتهای پیام
captcha