بازدید فرماندار ملایر از سرای اهل قلم
کد خبر: 4161684
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

بازدید فرماندار ملایر از سرای اهل قلم

سلمان اسماعیلی فرماندار ویژه شهرستان ملایر در بازدید از سرای اهل قلم با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ملایر دیدار و گفت‌وگو کرد.

بازدید فرماندار ملایر از سرای اهل قلمبه گزارش ایکنا از همدان، شهرستان ملایر به عنوان دومین شهرستان استان بعد از شهرستان همدان در این استان است که علاوه بر داشتن دو نشان جهانی مبل و منبت و انگور دارای ظرفیت‌های بالای فرهنگی و علمی و... است.

وجود خبرنگاران توانمند و فرهیخته و رسانه‌هایی پویا و فعال باعث شده تا شهرستان ملایر بعد از شهرستان همدان نمایندگی خانه مطبوعات را داشته و با همکاری شهرداری یک طبقه از ساختمان‌های تجاری نیز در اختیار اهالی رسانه قرار گرفته و خانه مطبوعات شهرستان نیز در این ساختمان فعال است.

سلمان اسماعیلی فرماندار ویژه شهرستان ملایر امروز 19 مرداد ماه در بازدید از سرای اهل قلم با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ملایر دیدار و گفت‌وگو کرد.

اسماعیلی در این بازدید ضمن تقدیر از خدمات شایسته جامعه رسانه‌ ای ملایر اظهار کرد: ما قدردان زحمات شما هستیم و امروز این افتخار را داریم که از نزدیک در جریان فعالیت و شما در دفاترخبری قرار گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران پرچم داران مطالبه گری در جامعه هستند افزود: مهمترین رسالت امروز خبرنگاران ایجاد امید و وحدت در سطح جامعه است و قطعا خبرنگاران ملایر در این زمینه پویا و پیشگام هستند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاه به اینکه اسفند ماه امسال شاهد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، افزود: در این راستا رسانه‌ها و خبرنگاران نقش بسیار مهم و اساسی را در ترغیب و تشویق مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و تعیین سرنوشت خود دارند.

وی با اشاره به اینکه زحمات خبرنگاران با هیچ چیز قابل مقاییسه نیست از خبرنگاران ملایری خواست در راستای توسعه و شناسایی توانمندیها و ظرفیتهای شهرستان تلاش کنند. 

سیده معصومه موسوی، مسئول نمایندگی خانه مطبوعات استان همدان در شهرستان ملایرنیز ضمن تبریک هفته خبرنگار به مشکلات حوزه خبری پرداخت و گفت: ناامنی شغلی، نداشتن بیمه، مسکن، امکانات رفاهی، وضعیت حق‌التحریرها، مشکلات اقتصادی و معیشتی، از جمله مشکلات خبرنگاران است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته خبرنگار در ملایر گفت: این برنامه ها امسال با توجه به تقارن هفته خبرنگار با ماه محرم در فضایی معنوی و متناسب با ایام محرم برگزار شد.

موسوی افزود: این برنامه‌ها شامل غبارروبی گلزار شهدا، دیدار اصحاب رسانه با امام جمعه ملایر، حضور اصحاب رسانه در نمازجمعه ملایر، سخنرانی یکی از خبرنگاران ملایری، قبل از خطبه‌های نماز جمعه، کوه پیمایی خانوادگی خبرنگاران، برگزاری دورهمی خبرنگاران با حضور خانواده‌ها ، برگزاری برنامه ویژه روز خبرنگار توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با حضور خبرنگاران و خانواده‌های آنها در مرکز آموزش هنر با برنامه‌های متنوع فرهنگی، دیدار با فرماندار ملایر، برگزاری نشست‌های خبری با مدیران تعدادی از ادارات ملایر، و... بوده است.

در ادامه فرماندار ملایر ضمن تقدیر از خبرنگاران از دفاتر خبری هفته نامه فرهنگ ملایر، نمایندگی همدان پیام، دفاتر خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و دفتر هفته نتمه طلیعه امید و دفتر خانه مطبوعات بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha