آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت زائران ابا عبدالله الحسین(ع)
کد خبر: 4161409
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت زائران ابا عبدالله الحسین(ع)

جانشین معاون هماهنگ‌کننده انتظامی کل کشور در مرز باشماق مریوان با بیان اینکه پلیس آمادگی کامل برای تأمین امنیت زائران ابا عبدالله الحسین (ع) را دارد، گفت: خدمت به زائران ابا عبدالحسین توفیق الهی است

بازدید از مرز باشماق

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده انتظامی کل کشور امروز، 18 مرداد در مرز باشماق مریوان در بازدید از پایانه مرز باشماق مریوان گفت: خداوند را شاکرم  که در جمع مردم فهیم و قدرشناس استان کردستان حضور پیدا کردم تا از نزدیک در جریان اقدامات انتظامی در راستای خدمت رسانی به زائران باشیم.

وی افزود: امنیت کامل در استان کردستان برقرار است و کارکنان انتظامی و مرزبانی با روحیه جهادی در جهت ایجاد امنیت و آرامش مردم به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا در مرز باشماق مریوان با بیان اینکه اقدامات خوبی برای خدمت‌رسانی به زائران در مرز باشماق انجام شده است، بیان کرد: انتظامی کشور آمادگی کامل جهت تامین امنیت و آرامش زائران اربعین را دارد.

وی به ماأموریت ویژه پلیس پرداخت و افزود: مهمترین ماموریت انتظامی کشور در اربعین تأمین امنیت زائران اباعبدالله الحسین(ع) است و پلیس برای تحقق آن با اقتدار در میدان است.

سردار شرفی با اشاره به کنترل ترافیک در این ایام گفت: هدف اصلی ما پیشگیری و کاهش آسیب‌پذیری ناشی از تصادف و سوانح جاده‌ای است تا مسافران در صحت سلامت و امنیت به زیارت اعزام و  به محل سکونت خود برگردند.

وی با اشاره به موضوع خدمت رسانی گذرنامه گفت: با اجرای طرح های پیش بینی شده، گذرنامه ویژه اربعین به اندازه کافی موجود است و هم وطنان از طریق سامانه پلیس من و حضوری از طریق پلیس گذرنامه با کمترین هزینه می توانند در خصوص دریافت گذرنامه اقدام کنند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا در مرز باشماق مریوان در ادامه پایش مرزی را یکی دیگر از ماموریت مهم انتظامی دانست و افزود:  مرزبانان با اقتدار با جدیت این مهم را در دستور کار دارند.

وی در پایان یادآور شد: زائران سال گذشته به خوبی از مهمان نوازی استان یاد کرده‌اند و ما نیز قدردان بزرگی این مردم فهیم و با فرهنگ هستیم.

انتهای پیام
captcha