جنگ رسانه‌ای میدان اصلی نبرد دشمن علیه انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4161180
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
مدیرکل ارشاد لرستان:

جنگ رسانه‌ای میدان اصلی نبرد دشمن علیه انقلاب اسلامی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن، گفت: امروز میدان جنگ دشمن علیه ایران به میدان رسانه کشیده شده است و می‌طلبد اصحاب رسانه در این زمینه در صحنه باشند.

منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که عصر سه‌شنبه، ۱۷ مردادماه با حضور استاندار لرستان در سالن آمفی‌تئاتر استانداری برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه شهدای خبرنگار استان و کشور، اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته فعالان عرصه خبر و مطبوعات چند درخواست از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان داشتند که اولین مطالبه آن‌ها تشکیل خانه مطبوعات بود که این خواسته محقق شد.

وی احیا و ساماندهی خانه مطبوعات و ارتقا سطح سواد رسانه‌ای و آموزش را دیگر مطالبات اصحاب رسانه استان ذکر کرد و افزود: در این راستا بیش از پنج کارگاه آموزشی ویژه اصحاب رسانه استان با حضور اساتید برجسته کشور برگزار شده که این کارگاه‌ها تا پایان سال‌جاری تداوم دارد.

احمدی با اشاره به برگزاری ۳۰ جلسه نشست تخصصی طی یک سال و نیم گذشته با اصحاب رسانه، اضافه کرد: همچنین پنج‌شنبه‌ها نیز به صورت ثابت به عنوان روز ملاقات خبرنگاران در نظر گرفته شده که مورد استقبال اصحاب رسانه قرار گرفته است.

احمدی با بیان اینکه رویدادهای سرنوشت‌سازی در پیش داریم که سرنوشت آن به دست اصحاب رسانه است، گفت: امروز میدان جنگ به میدان رسانه کشیده شده است و می‌طلبد اصحاب رسانه در این زمینه در صحنه باشند و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام سازند.

تلاش دشمن برای از هم‌گسیختگی پیوندهای اجتماعی جامعه

احسان یاوری، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان نیز در این مراسم، اظهار کرد: امروز دشمنان ملت، تمرکز خود را روی کاهش سرمایه اجتماعی قرار داده است.

وی از هم‌گسیختگی پیوندهای اجتماعی جامعه را هدف دشمن برشمرد و با بیان اینکه دشمن می‌خواد تفرقه بین مردم حاکم شود تا بتواند به اهداف شوم برسند، افزود: دشمن جنگ ترکیبی علیه ملت راه انداخت و امروز خبرنگاران در این جبهه نرم سربازان سلاح به دست هستند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با بیان اينکه در هشت سال دفاع مقدس فرزندان این مرز و بوم دست به اسلحه بردند تا وجبی از خاک این مملکت به تاراج نرود، گفت: امروز نیز خبرنگاران همچون سرداران بزرگ جنگ در مقابل جنگ ترکیبی دشمن ایستاده‌اند و در عرصه روایت‌گری و اطلاع‌رسانی نمی‌گذارند دشمن غلبه کند و به اهداف شوم خود برسد.

وی افزود: نقش خطیر خبرنگاران ستودنی است و قلم خبرنگار، شمشیر دو لبه است که از یک سو مقابل دشمن ایستاده و از سوی دیگر منتقد مسئولان است تا بتواند مشکلات مردم را برطرف کند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان کاظم اخوان، از غلامرضا رهبر، حسن باقری و محمود صارمی، ادامه داد: دغدغه امروز خبرنگاران فسادستیزی و پاسخگویی مسئولین است، این درحالی است که جامعه خبری در مسائل صنفی با مشکلات عدیده‌ای مواجه است.

وی از تشکیل شورای صنفی خبرنگاران استان خبر داد و افزود: هدف از تشکیل این شورا رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه خبری استان است.
انتهای پیام
captcha