خبرنگاران منشأ رشد و تعالی جامعه باشند
کد خبر: 4161166
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

خبرنگاران منشأ رشد و تعالی جامعه باشند

استاندار یزد با اشاره به اینکه خبرنگاران در خط مقدم جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی قرار دارند گفت: خبرنگار در همه ابعاد می‌تواند زمینه‌ساز تعالی جامعه شده و بسترساز حرکت به سمت شفافیت بیشتر شود.

مهران فاطمی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، امروز، 17 مردادماه در نشستی با اعضای انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، گفت: رسانه‌های استان یزد در زمینه اطلاع‌رسانی و بیان عملکردها و همچنین پیگیری مطالبات و مشکلات اقشار مختلف تلاش بی‌وقفه‌ای دارند و بدون حاشیه به وظیفه اطلاع‌رسانی می‌پردازند.

فاطمی با اشاره به اینکه خبرنگاران در خط مقدم جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی قرار دارند گفت: خبرنگار در همه ابعاد می‌تواند زمینه‌ساز تعالی جامعه شده و بسترساز حرکت به سمت شفافیت بیشتر شود.

وی ادامه داد: با وجود سختی‌ها و کمبودهایی که از نظر درآمدی برای فعالان حوزه رسانه وجود دارد، عملکرد رسانه‌های استان راهگشاست و سعی مدیریت استان یزد نیز بر این است تا در حد توان از رسانه‌های استان حمایت صورت گیرد.

احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: زحمات رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد قابل تقدیر است و بخش عمده‌ای از تولیدات رسانه‌ای در این حوزه صورت می‌گیرد و خبرنگاران این عرصه بدون کمترین چشمداشتی انجام وظیفه می‌کنند.

مسعود میرجلیلی، دبیر انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد نیز در این نشست گفت: مراسم دیدار و صبحانه کاری هر سال همزمان با هفدهم مرداد، روز خبرنگار برگزار می‌شد که چند سال گذشته به‌دلیل کرونا متوقف شده بود.

وی ادامه داد: تاکنون سه دوره این انجمن برگزار شده و در تیرماه امسال نیز انتخابات چهارمین دوره انجمن برگزار شد که نیره شفیعی‌پور خبرگزاری مهر، اعظم‌السادات میرجلیلی خبرگزاری ایکنا، حسین جلالی پایگاه خبری یزدفردا، محمد کلماتیان پایگاه خبری یزدرسا و سیدضیا میررحیمی خبرگزاری شبستان به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.

دبیر انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد گفت: مجید میرجلیلی مدیرمسئول پایگاه خبری یزدتیتر نیز به‌عنوان بازرس اصلی، سوسن شکوفه مدیر پایگاه خبری یزدبانو به عنوان بازرس علی‌البدل و علیرضا عسکری اشکذری نیز به‌عنوان عضو علی البدل هیأت مدیره انتخاب شده و در یک دوره سه ساله به‌عنوان هیئت مدیره این انجمن هستند.

وی ادامه داد: تعامل بسیار خوبی بین مجموعه‌های اداری استان و روابط عمومی استانداری با رسانه‌ها وجود دارد و امسال برای سومین مرتبه مدیران برتر و ضعیف در زمینه ارتباط و تعامل با رسانه نیز توسط خبرنگاران عضو این تشکل انتخاب و معرفی خواهند شد.

علی صالحی، مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد نیز در این نشست گفت: در روز خبرنگار امسال مدیران دستگاه‌های اجرایی به عنوان نماینده استاندار در 21 رسانه حضور یافتند و استاندار یزد نیز با حضور در منزل تعدادی از خبرنگاران و فعالان رسانه استان از فعالیت‌های آنان قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha