خبرنگاران با انجام صحیح رسالت مهم خود مورد رضای خداوند قرار می‌گیرند
کد خبر: 4161159
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

خبرنگاران با انجام صحیح رسالت مهم خود مورد رضای خداوند قرار می‌گیرند

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: امیدوارم خبرنگاران بتوانند رسالت خود را که رسالت بسیار مهمی است به خوبی انجام دهند تا مدیون شهدا و نسل آینده نباشند و همواره مورد رضای خداوند قرار گیرند.

محمد زهدی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضویمحمد زهدی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی، ضمن بازدید از خبرگزاری ایکنا، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، ضمن تبریک روز خبرنگار و بزرگداشت سالروز شهادت شهید صارمی، اظهار کرد: امیدواریم که خبرنگاران بتوانند با توجه به شرایطی که به لحاظ جنگ ترکیبی، جهاد تبیین و گام دوم انقلاب در جامعه موجود است رسالت خود را انجام دهند.

وی بیان کرد: امروزه نقش رسانه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، در دنیای امروز روی رسانه حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و بسیاری از کشورها با استفاده از ابزار رسانه تحول اساسی در آن حکومت ایجاد می‌کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: در سال گذشته در کشور ما هم تلاش کردند اقداماتی را در بستر فضای مجازی و رسانه انجام دهند، اما حضور پررنگ مردمی که ولی نعمت ما هستند، هوشیاری و اقدامات خوب رسانه‌ها مانع از این موضوع خاص شد.

زهدی ابراز کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که برنامه‌ریزی و اقداماتی که دشمنان در این راستا انجام داده‌اند، بی‌نظیر اما محاسباتشان اشتباه بود. در بحث رسانه، بسیاری از  مجموعه‌ها می‌توانند موثر باشند، بر همین اساس اگر بتوانیم واقعیت‌ها را برای مردم  بگوییم و از آن‌ها کمک بگیریم، قطعا هیچ آسیبی به این نظام نخواهد رسید.

وی بیان کرد: 44 سال است که از این نظام می‌گذرد و با وجود اینکه ریزش داشته، رویش‌هایی هم داشته، اما مردم خوب و قدر شناسی داریم، از این‌رو باید قدر این مردم را بدانیم و نقش خود را به خوبی ایفا کنیم و تا جایی که ممکن است به مردم بها دهیم و مشکلاتشان را علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه‌ای که انجام می‌شود شبانه روز تلاش کنیم که بار را از روی دوش مردم برداریم و به سفره مردم، موضوعات اقتصادی و اجتماعی کمک کنیم و هر آنچه که در توان داریم به عنوان خادمان این ملت، انجام دهیم.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: این روز را بر تمامی اصحاب رسانه تبریک می‌گویم و امیدوارم این قشر از جامعه بتوانند رسالت خود را که رسالت بسیار مهمی است به خوبی انجام دهند تا مدیون شهدا و نسل آینده نباشند و همواره مورد رضای خداوند باشند به ویژه در مشهد که از ویژگی‌های خاصی برخوردار است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه بارگاه امام رضا(ع) که ولی‌نعمت همه مسلمین جهان است و سالانه بیش از 30 میلیون زائر به این شهر سفر می‌کنند و نزدیک به 3 میلیون نفر هم اتباع داریم، اگر بتوانیم خدمات خوبی به این افراد ارائه دهیم، از زائرین تکریم کنیم و در راستای تسهیل زیارت آن‌ها اقدامات خوبی انجام دهیم مهم‌ترین خدمتی است که می‌توانیم انجام دهیم.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی تأکید کرد: امید است که بتوانیم سربازان خوبی برای این نظام باشیم و قدم‌های مثبتی انجام دهیم تا این اقدامات ما مورد رضای خداوند متعال باشد.

انتهای پیام
captcha