پیام سرپرست جهاددانشگاهی اردبیل به‌مناسبت روز خبرنگار
کد خبر: 4161156
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

پیام سرپرست جهاددانشگاهی اردبیل به‌مناسبت روز خبرنگار

سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را با ارسال پیامی تبریک گفت.

حسام رسولی، سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسام رسولی، سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل، به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، پیام تبریکی صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است: 

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»«سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند»(آیه ۱ سوره مبارکه القلم)

سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌گیرند.

روز خبرنگار برای هر کسی است که در راستای شفاف‌سازی جامعه قدم بر می‌دارد، کسانی که بدون چشم‌داشت به سمت جامعه‌ای پاک و بی‌آلایش حرکت می‌کنند. خبرنگاران متعهد و کاربلد، آن‌گونه که بایسته‌ی آگاهی‌بخشی است به پیشواز انعکاس حقایق می‌روند و با رعایت تقوای قلم و زبان، به‌موقع، شجاعانه، پیگیرانه و به دور از برخورد احساسی، به پشتوانه‌ی علم و منطق و هنر به جامعه‌ی انسانی خدمت می‌کنند. برای تکریم این دیده‌بانان مجاهد باید، تمام قد ایستاد و از آن‌ها تقدیر و تجلیل کرد.

بدین‌وسیله، ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ارواح طیبه همه‌ آنان درود می‌فرستم و با گرامی‌داشت 17مرداد، روز خبرنگار، ضمن تشکر از زحمات تمام فعالین عرصه قلم و رسانه، خبرنگاران عزیز استان اردبیل به ویژه همکاران پرتلاشم در رسانه‌های وابسته به جهاددانشگاهی از جمله خبرگزاری‌های ایسنا، ایکنا، سیناپرس، هفته‌نامه بازارکار و فعالان حوزه خبری روابط عمومی واحد، موفقیت و بهروزی این تلاشگران را از خدای بزرگ مسألت دارم.

حسام رسولی

سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل

انتهای پیام
captcha