اجرای طرح سنجش سلامت اصحاب رسانه در همدان
کد خبر: 4161068
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

اجرای طرح سنجش سلامت اصحاب رسانه در همدان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان از اجرای طرح سنجش سلامت اصحاب رسانه این استان به‌مناسبت هفته خبرنگار خبر داد.

پوستر سنجش سلامت اصحاب رسانهبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، علیرضا توقیری، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه طرح سنجش سلامت اصحاب رسانه استان همدان به‌مناسبت هفته خبرنگار برگزار می‌شود، گفت: این طرح طی تعامل مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با خانه مطبوعات استان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به مسائل و شرایط حرفه خبرنگاری، بروز برخی ناراحتی‌ها از جمله مشکلات و ناراحتی‌های دست و گردن برای اغلب شاغلان در این حرفه در طی زمان اجتناب‌ناپذیر است، افزود: بر این اساس با در نظر گرفتن نیازسنجی صورت گرفته، مقرر شد خدماتی از قبیل بینایی‌سنجی، معاینه طب فیزیک و توانبخشی، مشاوره تغذیه، غربالگری (ارزیابی سلامت و کنترل قند و فشارخون) مشاوره دارویی، مشاوره و معاینات مامایی طی دو روز به خبرنگاران استان همدان ارائه شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان راه‌اندازی این پویش را گامی در جهت قدردانی از خدمات و تلاش ارزنده خبرنگاران در پیشبرد اهداف استان به‌ویژه حوزه سلامت برشمرد و افزود: با این رویکرد، هفته خبرنگار را فرصت مناسبی برای اجرای این طرح دیدیم که بر این اساس روزهای 18 و 19 مردادماه امکانات و خدمات بهداشتی درمانی مزبور در سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر برای خبرنگاران فراهم آمده است.

وی با دعوت از همه خبرنگاران استان جهت بهره‌مندی از خدمات ویژه حوزه سلامت در این بازه زمانی بیان کرد: تلاش کردیم تا همه خدمات مزبور در یک مکان معین و در بازه زمانی دو روزه برای همه خبرنگاران به‌ویژه اصحاب رسانه شهرستان در دسترس باشد و شرایط بهره‌مندی از این خدمات و در ادامه، معرفی به متخصصان درمانی به نحو یکسان در دسترس افراد قرار گیرد و در بهترین حالت اجرایی شود. 

توقیری در ادامه یادآور شد: همچنین با توجه به مهمترین دغدغه حوزه سلامت در کشور غرفه‌ای در این طرح ویژه مشاوره فرزندآوری و جوانی جمعیت درنظر گرفته شده تا ضمن ایجاد حساسیت بیشتر در فضای رسانه‌ای استان، معرفی خدماتی که از اجرای قانون جوانی جمعیت فراهم شده نیز صورت گیرد. 

وی با اشاره به بدیع و خلاقانه بودن طرح پایش سلامت خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در سطح کشور بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان این پویش را پیشتر برای کارمندان برخی ادارات از جمله کارکنان دادگستری استان نیز اجرا کرده بود، اما در اجرای این طرح ویژه اصحاب رسانه، در سطح کشور پیشتاز هستیم. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان در پایان ضمن تبریک هفته خبرنگار و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان رسانه و قلم گفت: طبق برآوردهای به عمل آمده و هماهنگی صورت گرفته با خانه مطبوعات استان همدان، پیش‌بینی می‌شود حدود 400 خبرنگار از همه شهرستان‌های استان در این پویش حضور یابند.

انتهای پیام
captcha