ارائه خدمات موکب‌های اربعین از ۲۷ مرداد در استان کرمانشاه
کد خبر: 4160839
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

ارائه خدمات موکب‌های اربعین از ۲۷ مرداد در استان کرمانشاه

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۲۰۰ موکب در ۱۰ شهرستان مسیر زوار اربعین برای پذیرایی از زوار اعلام آمادگی کرده‌اند و موکب‌های اربعین از ۲۷ مرداد تا ۲۶ شهریور در مسیر تردد زوار اربعین در استان کرمانشاه به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

ارائه خدمات موکب‌های اربعین از ۲۷ مرداد در استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، بهمن صحرایی، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه امروز در نشستی با اشاره به اقدامات انجام شده برای اربعین حسینی، اظهار کرد: تمام پیش‌بینی‌ها به سمتی است که زوار ورودی استان برای خروج از مرز خسروی، افزایش چشمگیری خواهد داشت براین اساس تلاش‌ها برای خدمت بهتر مضاعف شده است.

وی افزود: ۲۰ درصد تعداد موکب‌های ثبت شده در استان برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین نسبت به اربعین سال گذشته افزایش یافته و تاکنون ۲۰۰ موکب در ۱۰ شهرستان مسیر زوار اربعین به مرز‌های خسروی و مهران برای پذیرایی از زوار اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام افرادی که قصد پذیرایی و اسکان زوار اربعین را دارند ملزم به دریافت پروانه موکب‌داری هستند از علاقه‌مندان به راه‌اندازی موکب در استان خواست تا با مراجعه به سامانه موکب‌داری به آدرس http://mokeb.atabat.org نسبت به دریافت مجوز و یا تمدید پروانه اقدام کنند.

صحرایی یادآور شد: موکب‌های اربعین از ۲۷ مرداد تا ۲۶ شهریور در مسیر تردد زوار اربعین در استان کرمانشاه به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha