خادمان مواکب با شور خاصی در اربعین حسینی حضور پیدا کنند
کد خبر: 4160660
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

خادمان مواکب با شور خاصی در اربعین حسینی حضور پیدا کنند

فرماندار ارومیه گفت: خادمان مواکب و زائران با شور حال خاصی در این پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی حضور پیدا کنند و حماسه‌ای باشکوه و باعظمتی دیگر خلق کنند.

غلامحسین عماری فرماندار ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، غلامحسین عماری، فرماندار ارومیه، ۱۵ مرداد جلسه هماهنگی ستاد اربعین که با حضور مدیران مواکب برگزار شد، اظهار کرد: امام حسین(ع) قیام به حق، توحید و عدالت کرد اما در آن مقطع تاریخی تنها گذاشته شد، مسیری که پروردگار برای عدالت گذاشته هرگز بدون امام نبوده و امروز هم همینگونه است و امام عصر(عج) به ما نگاه می‌کند که بر مبنای اصول دین عملکردمان چگونه است.

وی خاطرنشان کرد: هدف غایی شما موکب‌داران و زائران اربعین این است که زیر پرچم امام زمان(عج) جمع شوید و تلاشی که موکب‌داران ما می‌کنند و وقت، هزینه و انرژی که در این راه هزینه می‌کنند همه در راه همین هدف است و سایر دست اندرکاران اربعین نیز همین مسیر را دنبال می‌کنند.

فرماندار ارومیه افزود: علی رغم اختناقی که بنی امیه ایجاد کرده بود حضرت زینب(س) آن شیرزن کربلا با وجود متحمل شدن سختی‌ها و مشقت‌های فراوان با خواندن خطبه‌های دندان شکن، روشنگری کرده و این اختناق را شکستند و از بانیان آگاهی مردم و شکل‌گیری اربعین شدند و به تبع ایشان ما نیز باید اختناق امپراطوری رسانه‌ای دشمنان را بشکنیم و شکوه اربعین را در سطح جهان به نمایش بگذاریم.

فرماندار ارومیه اظهار کرد: برای اینکه اربعین خوبی داشته باشیم سعی خواهیم کرد تا جایی که می‌توانیم امکانات لازم را فراهم کنیم و با تمام توان در خدمت موکب‌ها و زائران اربعین حسینی خواهیم بود و  امیدواریم اربعین امسال بهتر از سال‌های قبل که رزمایش پیوستن به امام عصر(عج) است را با کمک همدیگر و با همدلی و هم‌افزایی جلو ببریم. 

عماری گفت: تلاش کنیم فضا، فضای حسینی باشد و خادمان مواکب و زائران با شور حال خاصی در این پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی حضور پیدا کنند و حماسه‌ای باشکوه و باعظمتی دیگر خلق کنند. 

 

انتهای پیام
captcha