مرحله نهایی مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز برگزار شد
کد خبر: 4160329
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

مرحله نهایی مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز برگزار شد

دبیر شورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران گفت: مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز در بخش پسران با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

قرآنبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز مختص به دوره اول و دوم متوسطه و مقاطع عالی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، حفظ، مفاهیم قرآن کریم و نهج‌البلاغه با حضور و داوری اساتید بین‌المللی در هر رشته، شامل دو بخش پسران و دختران  از 11 تا 14مرداد برگزار و بخش دوم مسابقات ویژه دختران از ۱۵ تا ۱۸ مرداد ماه به میزبانی منطقه چهار عملیات انتقال گاز در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش طاها کبیری، دبیر شورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران، امروز 14 مردادماه در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران که در محل هتل حیات طرقبه برگزار شد بیان کرد: خداوند بزرگ را شاکریم که مسلمانیم و پیامبر بزرگواری داریم که معجزه ایشان قرآن بوده و آنقدر از نظر محتوا غنی است که دشمنان ما حتی یک خط هم نتوانستد مانند آن بیاورند. 

وی در ادامه افزود: امروز شاهد مراسم اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه فرزندان کارکنان شرکت گاز هستیم و در مرحله مقدماتی میزبان ۷۰۰۰ نفر از متسابقان بودیم و اینک در مرحله نهایی و در این مسابقات توفیق نصیب ما شد که در خدمت افراد باشیم.

در ادامه محمد کامل، مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز ایران گفت: حدود ۳۰۰ نفر از فرزندان شرکت ملی گاز در بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه شرکت کردند که باعث افتخار ماست که امیدواریم بتوانیم از منویات و معنویات قرآن کریم بهره‌مند شده باشیم. 

وی بیان کرد: بعد از مرحله پایانی مسابقات فرزندان پسر کارکنان شرکت گاز این مسابقات در بخش دختران برگزار خواهد شد، ضمن اینکه از تام افرادی که در اجرای این مسابقات ما را یاری کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

امیری، مدیر توسعه منابع انسانی و رئیس شورای فرهنگی شرکت ملی گاز ایران در بخش دیگری از این مراسم گفت: برگزاری بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه فرزندان شرکت ملی گاز ایران افتخار ماست، زیرا بیست و چهارسال بدون وقفه و تحت هر شرایطی این برنامه برگزار می‌شود.

وی افزود: کار ما در شرکت گاز بی‌وقفه است و این خستگی‌ها را جز با کلام وحی و آسمانی قرآن نمی‌توان برطرف کرد و تمامی ۳۰ هزار نفر همکاران ما حداقل به روخوانی قرآن مسلط هستند.

در پایان مراسم ضمن تقدیر از برگزیدگان این دوره از مسابقات از اولین نرم‌افزار قرآنی شرکت ملی گاز ایران برای اولین بار در کشور به‌منظور ترویج قرآن رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha