پیشکسوتان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کرمان تجلیل شدند
کد خبر: 4159615
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

پیشکسوتان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کرمان تجلیل شدند

در آستانه سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در آیینی با حضور امام جمعه کرمان و جمعی از مسئولان استان پیشکسوتان این نهاد در کرمان تجلیل شدند.

تجلیل از پیشکسوتان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، اعضا و رؤسای مجمع نمایندگان و پیشکسوتان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز، ۱۰ مردادماه و در آستانه سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه این شورا بنابر ضرورت در ۱۲ مردادماه سال ۱۳۵۹ تشکیل شد، گفت: هدف از تشکیل این شورا ساماندهی مراسم انقلابی، ملی و مذهبی بود و در طول ۴۳ سال با حمایت و پشتیبانی همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها، مسئولان، رسانه‌ها و... توانسته مراسم مختلف را با شکوه و موفق برگزار کند.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره بستر را برای حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن و... فراهم می‌کند، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته علیرغم تبلیغات دشمن بسیار باشکوه برگزار شد و در شهر کرمان بیش از ۱۶۰ هزار نفر در شهر کرمان شرکت کردند که این دستاوردها در نتیجه تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها به دست آمده است.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور، رئیس اسبق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان نیز در این مراسم با اشاره به سابقه تأسيس این شورا در شهر کرمان در سال ۱۳۶۳، گفت: این نهال امروز تبدیل به درخت تنومندی شده و ثمرات شیرینی داشته است.

مهدی صدفی، رئیس اسبق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان نیز در این مراسم به بیان خاطراتی از برنامه‌های شورا و راهپیمایی ۹ دی‌ماه سال ۱۳۸۸ در کرمان پرداخت و افزود: مردم کرمان به‌صورت خودجوش و نه ستادی و نهادی در راهپیمایی نهم دی‌ماه شرکت کردند.

در پایان این مراسم پیشکسوتان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha