5 مرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام موکب‌داران اربعینی در کرج
کد خبر: 4158182
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

5 مرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام موکب‌داران اربعینی در کرج

مسئول کمیته اربعین ستاد توسعه بازسازی عتبات عالیات کرج آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان موکب‌داری اربعین حسینی در این شهرستان را پنجم مردادماه اعلام کرد و گفت: موکب‌داران از ابتدای ماه صفر نیز می‌توانند به عراق اعزام شوند.

موکب اربعین

امیر رحمانی، مسئول کمیته اربعین ستاد توسعه بازسازی عتبات عالیات کرج در گفت‌‌وگو با ایکنا از البرز، با بیان اینکه آخرین مهلت‌ ثبت‌نام موکب‌داران اربعین حسینی پنجم مردادماه جاری است، گفت: ثبت‌نام متقاضیان موکب‌داری از چندی پیش آغاز شده است که همچنان در حال ثبت‌نام هستیم.

وی با بیان اینکه متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه موکب‌داری مراجعه کنند، افزود: البته احتمال اینکه مهلت ثبت‌نام موکب‌داران تمدید شود، وجود دارد اما هنوز مشخص نیست.

این مسئول اظهار کرد: بعد از اینکه متقاضیان موکب‌داری در سامانه مربوطه ثبت‌نام کردند، مدارک آن‌ها براساس اساسنامه و دستورالعمل‌های جدید مورد ارزیابی قرار گرفته و بعد از آن برای آن‌ها پروانه فعالیت صادر می‌شود.

رحمانی در خصوص تعداد موکب‌های شهرستان کرج در سال جاری بیان کرد: به‌دلیل اینکه همچنان در حال ثبت‌نام موکب‌داران هستیم، هنوز نمی‌توانیم آمار دقیقی ارائه دهیم باید ثبت‌نام آنان تکمیل شده و مراحل بررسی مدارک آنان طی شود تا مشخص شود دقیقاً چند موکب پروانه فعالیت را کسب کرده‌اند و بعد از آن تعداد موکب‌های اربعینی اعلام خواهد شد.

مسئول کمیته اربعین ستاد توسعه بازسازی عتبات عالیات کرج زمان اعزام موکب‌داران به عتبات عالیات را اول ماه صفر اعلام کرد و گفت: البته ممکن است تغییراتی در این تاریخ ایجاد شود اما فعلاً موکب‌داران از ابتدای ماه صفر می‌‌توانند به عراق اعزام شوند و فعالیت و خدمات خود را آغاز کنند.

انتهای پیام
captcha