نکودداشت پیرغلامان اباعبدالله(ع) در گیلان برگزار شد
کد خبر: 4157965
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

نکودداشت پیرغلامان اباعبدالله(ع) در گیلان برگزار شد

همایش تجلیل و تکریم پیرغلامان میاندار حسینی در قالب رویداد «مقام مجنون» در استان گیلان برگزار شد.

نکودداشت پیرغلامان اباعبدالله(ع) در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی، آیین نکوداشت پیرغلامان میاندار حسینی در قالب رویداد «مقام مجنون» به همت بنیاد دعبل خزاعی در استان و با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان امروز، سوم مردادماه در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، جانشین فرمانده انتظامی استان، سرپرست فرمانداری رشت، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت، رئیس پلیس راهور استان و جمعی از مسئولین هیئت‌های مذهبی استان، مداحان و پیرغلامان برگزار و از پنج نفر از پیشکسوتان میاندار هیئت‌های حسینی در استان تجلیل شد.

علی اکبر علیزاده از شهرستان رشت، کاظم علی‌نیا از شهرستان آستانه اشرفیه، حسین دل‌شب از شهرستان لاهیجان، سیدحسین الهی از شهرستان صومعه سرا و داوود حبیب‌زاده از شهرستان تالش در این جلسه با دریافت نشان «حبیب» و لوح تقدیر تکریم شدند.

حاج یوسف رأفت از شهرستان آستارا، دیگر پیرغلام اهل بیت(ع) هم در میان تجلیل شوندگان بود که به دلیل کسالت نتوانست در مراسم حضور پیدا کند و مقرر شد در فرصت مقتضی با حضور در منزل این خادم امام حسین(ع) از ایشان تجلیل شود.

انتهای پیام
captcha