ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به جشنواره رسانه‌ای «خبرخوب» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4157940
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به جشنواره رسانه‌ای «خبرخوب» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد از ارسال بیش از ۵۰۰ اثر از ۶۵ رسانه به جشنواره رسانه‌ای خبر خوب خبر داد.

جشنواره رسانه‌ای «خبرخوب»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، دوم مردادماه در نشست با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، گفت: خانه مطبوعات یک تشکل رسمی و قانونی است که همه تلاش‌های ما برای تقویت این تشکل بوده است.

وی افزود: رسانه‌های استان در موارد مختلف عملکرد خوبی داشتند که از تلاش‌های آنها تشکر ویژه می‌کنم و در سفر دور دوم رئیس جمهور نیز عملکرد قابل قبولی داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه از ارسال بیش از ۵۰۰ اثر از ۶۵ رسانه به جشنواره رسانه‌ای خبر خوب خبر داد و تصریح کرد: برنامه گرامیداشت روز خبرنگار در قالب جشنواره رسانه‌ای خبر خوب با حضور اصحاب رسانه، خبرنگاران، مسئولان استانی از جمله استاندار و معاون سیاسی استاندار برگزار خواهد شد.

درخشان تجلیل از خبرنگاران فعال جوانی جمعیت و فرزندآوری، تکریم و تقدیر از خبرنگاران پیشکسوت، تمرین و یا دیدار با خانواده خبرنگاران فقید استان و تکریم خانواده خبرنگار شهید خداعفو عبدیان، افتتاح ساختمان خانه مطبوعات استان و پیگیری مسکن خبرنگاران با همکاری خانه مطبوعات، راه و شهرسازی و استانداری استان را از برنامه‌های اجرایی 17 مردادماه، روز خبرنگار اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha