مسابقات قرآن ویژه بانوان شاغل در سپاه ثارالله کرمان برگزار شد
کد خبر: 4157265
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

مسابقات قرآن ویژه بانوان شاغل در سپاه ثارالله کرمان برگزار شد

مرحله استانی بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن ویژه بانوان شاغل در سپاه ثارالله استان کرمان در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ و مفاهیم برگزار شد.

مسابقات قرآن ویژه بانوان شاغل در سپاه ثارالله کرمانرسول دوست‌محمدی، مسئول امور قرآنی سپاه ثارالله کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از استان از برگزاری مرحله استانی بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن ویژه بانوان شاغل در سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل، مفاهیم سطح یک (تا دیپلم) و مفاهیم سطح دو (فوق دیپلم و بالاتر) امروز، اول مردادماه در موزه دفاع مقدس کرمان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات حدود ۸۰ نفر از بانوان شاغل در سپاه ثارالله کرمان شرکت کردند که نفرات اول تا سوم هر رشته به مرحله مقدماتی کشوری مسابقات راه‌ می‌یابند و فیلم‌های مسابقه منتخبان برای ارزیابی به تهران ارسال می‌شود.

دوست‌محمدی با بیان اینکه مسابقات رشته مفاهیم به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: پس از ارزیابی نهایی منتخبان در مرحله کشوری مسابقات که آذرماه سال‌جاری به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند. مرحله استانی مسابقات آقایان شاغل در سپاه ثارالله کرمان نیز هفته آخر مردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha