زیرساخت‌های گردشگری سلامت فارس تقویت شود
کد خبر: 4156432
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

زیرساخت‌های گردشگری سلامت فارس تقویت شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه در راستای توسعه ارائه خدمات سلامت در حوزه توریسم درمانی، گفت: مجموعه سلامت فارس پتانسیل مناسبی در حوزه توریسم درمانی دارد که باید زیرساخت‌های آن تقویت شود.

نشست هم‌اندیشی توسعه گردشگری سلامت، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، نشست هم‌اندیشی معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مدیران بیمارستان‌های دولتی شیراز در خصوص بررسی راهکارهای توسعه گردشگری سلامت در شیراز امروز، 28 تیرماه در محل این دانشگاه برگزار شد.

مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه در راستای توسعه ارائه خدمات سلامت در حوزه توریسم درمانی، گفت: مجموعه سلامت فارس پتانسیل مناسبی در حوزه توریسم درمانی دارد که باید زیرساخت‌های آن تقویت شود.

وی تصریح کرد: همکاری مناسب میان شرکت‌های گردشگری سلامت و دانشگاه موجب هدایت بیماران خارجی به مراکز مجاز ارائه‌دهنده خدمت می‌شود.

شریفی با اشاره به سفر اخیر خود به کشور عمان در خصوص ارائه خدمات درمانی به بیماران عمانی در شیراز، ادامه داد: با وجود پزشکان و جراحان متبحر و کادر درمانی مجرب و کارآمد در ایران و استان فارس، کشورهای حاشیه خلیج فارس مایل هستند برای درمان به ایران و شیراز سفر کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: تجهیزات، امکانات و هتلینگ مطلوب در مراکز درمانی، یکی از نقاط قوت در حوزه توریسم سلامت به شمار می‌رود.

در ادامه این نشست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، از مدیران بیمارستان‌ها خواست، فعال‌سازی، راه‌اندازی و توسعه بخش‌های IPD  و VIP در مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه با شتاب بیشتری انجام شود.

انتهای پیام
captcha