برنامه‌های ارشاد لرستان در هفته احیای امر به معروف اعلام شد
کد خبر: 4156192
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

برنامه‌های ارشاد لرستان در هفته احیای امر به معروف اعلام شد

برگزاری مسابقه کتابخوانی فرهنگ عاشورا، دوره‌های آموزشی آشنایی با مصادیق امر به‌ معروف و نهی از منکر، فضاسازی و تبلیغات محیطی، فعال کردن نشریات در خصوص امر به‌ معروف و نهی از منکر از برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر اعلام شد.

جلسه برنامه‌ریزی هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر در ارشاد لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، جلسه برنامه‌ریزی هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، 27 تیرماه به ریاست منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با حضور معاونان و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این اداره‌کل برگزار شد.

منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این جلسه که در سالن جلسات شهید حیدریان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، شناخت مصادیق معروف و منکر را در راستای توسعه و ترویج فرهنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر ضروری دانست و بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها و ابزارهای فرهنگی و هنری در این زمینه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و اینکه مسائل فرهنگی یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید از طریق این شورا تصویب و اجرا شود، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر دایره وسیعی را شامل می‌شود و محدود به مکان و زمان خاصی نیست.

در این جلسه مقرر شد، مسابقه کتابخوانی فرهنگ عاشورا، دوره‌های آموزشی آشنایی با مصادیق امر به‌ معروف و نهی از منکر، فضاسازی و تبلیغات محیطی، فعال کردن نشریات در خصوص امر به‌ معروف و نهی از منکر، سیاه‌پوش کردن فضای محیطی اداره و مجتمع فرهنگی هنری و برگزاری مراسم زیارت عاشورا و... در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha