دومین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4151475
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴

دومین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن در لرستان برگزار می‌شود

دومین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم به‌مناسبت گرامیداشت پنجم مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه و سالروز ولادت امام موسی‌کاظم(ع) در لرستان برگزار می‌شود.

مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریمبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت گرامیداشت پنجم مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران و ولادت باسعادت امام موسی‌کاظم(ع) دومین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم، یکشنبه، 18 تیرماه در شبستان مصلی الغدیر خرم‎آباد برگزار خواهد شد.

در برگزاری این مسابقات دفتر نماینده ولی‌ فقیه در لرستان، امور نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه خرم‎آباد، حوزه هنری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، ستاد اقامه نماز، صداوسیما، سپاه ابوالفضل(ع)، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استانداری لرستان مشارکت دارند.

این مسابقات ویژه آقایان و بانوان در سنین زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‎توانند تا ساعت 24 روز جمعه، 16 تیرماه برای ثبت‌نام به نشانی https://www.digisurvey.net/u/qenlorestan/4ft0x مراجعه کنند.

قرائت تحقیق قرآن کریم، حفظ 1، 3، 5، 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم از رشته‌های این مسابقات اعلام شده است که هر شرکت‌کننده فقط در یک رشته می‌تواند ثبت‌نام کند.

انتهای پیام
captcha