تلاوت قاریان نهاوندی در محافل قرآنی دهه ولایت + عکس
کد خبر: 4151470
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹

تلاوت قاریان نهاوندی در محافل قرآنی دهه ولایت + عکس

محافل انس با قرآن شهرستان نهاوند ویژه اعیاد قربان تا غدیر خم با تلاوت قاریان ممتاز استان برپا شد.

تلاوت قاریان نهاوندی در محافل قرآنی دهه ولایتبه گزارش ایکنا، محافل انس با قرآن به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر از سوی بنیاد قرآن مجید و مجمع اساتید، قاریان و حافظان نهاوند، برگزار شد.

نخستین شب از این محافل که متبرک به پرچم حرم امیرالمؤمنین علی(ع) بود، در زینبیه روستای جهان‌آباد نهاوند برپا شد که طی آن سعید بهرام‌نیا و علی سعیدی‌کیا دو تن از قاریان نهاوندی به تلاوت پرداختند.

مسجد امام رضا(ع) منطقه حسن‌آباد نهاوند نیز میزبان دومین شب از این محافل انس با قرآن بود که در آن سجاد افصحی، سیدرضا حسینی و قاری نوجوان محمدحسین شیرزادی، تلاوت داشتند.

سومین شب از محفل انس با قرآن نهاوند که بنیاد قرآن مجید و مجمع اساتید، قاریان و حافظان نهاوند بانی آن بود، به تلاوت قرآن توسط حسین بشردوست، مهدی سلگی و رضا روزبهانی از قاریان ممتاز نهاوند اختصاص داشت که در مسجد محمدیه این شهرستان برگزار شد.

چهارمین محفل انس با قرآن از قربان تا غدیر، در مسجد صاحب الزمان مصلای شهرستان نهاوند سه‌شنبه ۱۳ تیرماه با تلاوت پیام بحیرایی و محمدحسین شیرزاد، قاری نوجوان و سخنرانی حجت‌الاسلام عباس مولوی و حضور امام جمعه به همت بنیاد قرآن مجید و مجمع اساتید و قاریان و حافظان شهرستان نهاوند برگزار شد.

  

انتهای پیام
captcha