رونمایی از پوستر جشنواره فرهنگی و هنری «ارادت» در قم
کد خبر: 4149228
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
در بنیاد فرهنگی امامت برگزار شد؛

رونمایی از پوستر جشنواره فرهنگی و هنری «ارادت» در قم

پوستر جشنواره فرهنگی و هنری «ارادت» در سه رشته شعر کلاسیک و نو، داستان و پویش کتابخوانی غدیر از سوی بنیاد فرهنگی امامت رونمایی شد.

نشان و پوستر جشنواره فرهنگی و هنری ارادت که با همت بنیاد فرهنگی امامت برگزار می‌شود در سالن همایش‌های این بنیاد، امروز 30 خردادماه در قم رونمایی شد.

حجت الاسلام محمد مهدی شاهینی، رئیس برگزاری این جشنواره در آئین رونمایی گفت: اولین بخش از جشنواره ارادت که امسال برگزار می‌شود شامل بخش ادبی است که در سه رشته شعر کلاسیک و نو، داستان و پویش کتابخوانی غدیر برگزار می‌شود.

وی افزود: امید است بنیاد فرهنگی امامت بتواند در طول سال در موضوع امامت و غدیر رویدادهای هنری زیادی را رقم بزند و عموم مردم می‌توانند آثار خود را به اولین جشنواره فرهنگی و هنری ارادت ارسال کنند.

وی مهلت ارسال آثار را تا روز عید غدیر پیش رو عنوان کرد و از مخاطبان جشنواره خواست تا برای بارگذاری آثار خود به سایت بنیاد فرهنگی امامت مراجعه کنند.

رئیس برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «ارادت» قم بیان کرد: داوری آثار ارسالی از ۱۷ تا ۲۱ تیرماه برگزار شده و مراسم اختتامیه نیز ۲۲ تیرماه برگزار خواهد شد.

شاهینی ادامه داد: بنیاد فرهنگی امامت بنیادی آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است و برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی را در دستور کار خود داشته است که فعالیت آن از سال ۸۲ در تربیت نیروی آگاه و مدافع حریم ولایت آغاز شده است.

وی ابراز کرد: اکنون بدنه جامعه با سوالات زیادی در حوزه اعتقادات مواجه است که بهترین زمینه برای انتقال زبان دین، هنر و ادبیات است از این رو دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی هنری ارادت در در حوزه امامت و غدیر امروز رسماً افتتاح شد.

انتهای پیام
captcha