حل مشکل اشتغال ایثارگران در اولویت برنامه‌های بنیاد شهید است
کد خبر: 4148830
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

حل مشکل اشتغال ایثارگران در اولویت برنامه‌های بنیاد شهید است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل حل مشکل اشتغال ایثارگران را اولویت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران قلمداد نموده و بر ضرورت همکاری و هم‌افزایی در این زمینه تأکید کرد.

داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید استان، 29 خردادماه، در جلسه‌ای با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: حل مشکل اشتغال ایثارگران در اولویت برنامه‌های بنیاد است.

وی بر ضرورت همکاری ویژه تمامی دستگاه‌های اجرایی در جهت رفع مشکل بیکاری ایثارگران تأکید کرد و افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ولی‌نعمتان ما هستند و باید تمام تلاش خود را در جهت رفع بیکاری این عزیزان به کار بگیریم. نوری افزود: با توجه به آمار بالای بیکاری فرزندان ایثارگران در استان اردبیل، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های دولتی و خصوصی استان در راستای به کارگیری ایثارگران ضروری است و باید دست به دست هم دهیم تا معضل بیکاری را در استان از بین ببریم.

رحیم‌زاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز ضمن اشاره به جایگاه والای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در جامعه اسلامی گفت: مجموعه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تمامی ظرفیت‌های خود را به کار گرفته تا بتوانیم با ایجاد اشتغال و تمهید فضای کسب و کار برای ایثارگران معزز، دِین خود را به این قشر شریف ادا کنیم. در انتهای این جلسه، تفاهم‌نامه‌ای مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افزایش همکاری‌ها در زمینۀ رفع مشکل بیکاری ایثارگران به امضا رسید.

انتهای پیام
captcha