«مسابقه بزرگ سوره یس» در مؤسسه نورالانوار ملکوت برگزار می‌شود
کد خبر: 4147271
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

«مسابقه بزرگ سوره یس» در مؤسسه نورالانوار ملکوت برگزار می‌شود

«مسابقه بزرگ سوره یس» از کتاب «یس؛ پرتوی از مهر جانان» نوشته اکرم جمشیدیان به‌مناسبت عید غدیر، از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالانوار ملکوت اصفهان برگزار می‌شود.

سوره مبارکه یسبه گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالانوار ملکوت اصفهان به‌مناسبت عید غدیر و با هدف فراگیری ترجمه و تفسیر سوره مبارکه یس، «مسابقه بزرگ سوره یس» را برگزار می‌کند.

این مسابقه از کتاب «یس؛ پرتوی از مهر جانان» نوشته اکرم جمشیدیان، چاپ انتشارات نورالانوار برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان باید به پرسش‌های آزمونی که در روز 10 تیرماه از طریق درگاه اینترنتی مدرسه مجازی مؤسسه نورالانوار ملکوت برگزار خواهد شد، پاسخ دهند.

علاقه‌مندان سراسر کشور برای شرکت در این مسابقه می‌توانند نام و نام خانوادگی، سن، کد ملی، تلفن همراه، تحصیلات و نشانی خود را به آیدی vs_noorolanvar@ در پیام‌رسان ایتا ارسال و در انتهای پیام، عبارت «مسابقه بزرگ سوره یاسین» را قید کنند.

همچنین برای دریافت نسخه الکترونیک کتاب «یس؛ پرتوی از مهر جانان» می‌توانند بر روی فایل کلیک کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نسخه چاپی کتاب، روزهای زوج از ساعت 8:30 تا 12 با شماره‌های 03134474262 و 03134473110 یا شماره همراه 09132043296 تماس بگیرند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۷
0
0
خوب بود
captcha