لزوم استمرار همکاری‌ها در رفع چهره محرومیت‌ از استان فارس
کد خبر: 4146836
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
سردار بوعلی تاکید کرد:

لزوم استمرار همکاری‌ها در رفع چهره محرومیت‌ از استان فارس

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه رفع محرومیت از استان فارس در اولویت است، گفت: در طرح‌های جدید و پیش رو انتطار بر امتداد همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و سپاه است و تمامی اعضای قرارگاه محرومیت زدایی در این مساله باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز، 20 خرداد در نشست قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان فارس، گفت: رفع محرومیت از استان فارس در اولویت است که باید با مشارکت همگانی و همکاری و هم افزایی انجام شود و در این راه از ظرفیت‌های همه دستگاه‌ها باید استفاده کرد.

سردار بوعلی افزود: در کار‌های سخت در کنار هم بوده ایم و توانسته ایم موفق باشیم که یکی از ان طرح‌ها جهاد آبرسانی بود را به خوبی به نتیجه برسانیم و برخی از پروژه‌ها که سال‌ها در چشم انتطار اجرا بود در کمترین زمان ممکن آغاز، تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت. 

فرمانده سپاه فجر در پایان سخنان خود تاکید کرد: در طرح‌های جدید و پیش رو نیز انتطار بر امتداد این همکاری است و تمامی اعضای قرارگاه محرومیت زدایی در این مساله باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

گفتنی است، نشست قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان فارس با حضور معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، استاندار فارس و دیگر مسئولان ارشد استان برای احصا راهکار های رفع محرومیت، برنامه ریزی برای همکاری دولت و بسیج در استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha