دوره آموزشی «تدبر در قرآن» در لرستان برگزار شد
کد خبر: 4146007
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

دوره آموزشی «تدبر در قرآن» در لرستان برگزار شد

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی لرستان از پایان اجرای طرح دوره آموزشی «تدبر در قرآن کریم» ویژه دانشجویان با عنوان «خوانش قرآن خوانش زندگی» در استان خبر داد.

امین آزادبخت، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان لرستانامین آزادبخت، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به اینکه دوره آموزشی «تدبر در قرآن کریم» ویژه دانشجویان با عنوان «خوانش قرآن خوانش زندگی» در استان برگزار شد، اظهار کرد: این طرح به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان لرستان و با تدریس هاله مفیدی در بازه زمانی دو ماهه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی تدبر در قرآن کریم ویژه دانشجویان با مشارکت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور در سطح ملی برگزار می‌شود، اضافه کرد: به شرکت‌کنندگان در این طرح گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

آزادبخت با بیان اینکه این طرح با هدف مأنوس شدن دانشجویان با مفاهیم قرآن و فرهنگ‌سازی گزاره‌هایی از سوره‌های قرآن کریم که قابلیت عملیاتی شدن دارند، برگزار می‌شود، گفت: در حال حاضر نیز برنامه‌های مقدماتی طرح دانشجو معلم قرآن کریم در لرستان در حال انجام است و به‌زودی شیوه ثبت‌نام و تقویم برگزاری این طرح نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha