مستند «زنبق‌ها» در جشنواره فجر ایثار موفق به دریافت تندیس شد
کد خبر: 4143670
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

مستند «زنبق‌ها» در جشنواره فجر ایثار موفق به دریافت تندیس شد

مستند «زنبق‌ها»، به طراحی و نویسندگی هنرمند مازندرانی عرصه فیلم‌نامه‌نویسی و فیلم‌سازی، محمدعلی هاشم‌پور موفق به دریافت تندیس جشنواره فجر ایثار شد.

جشنواره بین‌المللی فجر ایثاربه گزارش ایکنا از مازندران، محمدعلی هاشم‌پور، هنرمند مازندرانی عرصه هنرهای نمایشی استان مازندران و از هنرمندان عرصه فیلم و فیلم‌نامه‌نویسی استان و کشور، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران با بیان اینکه جشنواره فجر ایثار از ۲۹ اردیبهشت آغاز و سوم خردادماه به‌کار خود پایان داد، گفت: اختتامیه جشنواره با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید، استاندار خراسان رضوی و جمع کثیری از هنرمندان مطرح سینمای کشورهای ایران، سوریه، لبنان، یمن، اسپانیا و... به میزبانی شهر مقدس مشهد با اهدای جوایز مختلف به‌کار خود پایان داد.

وی افزود: با رای هیئت داوران نخستین جشنواره فیلم ایثار، فیلمنامه مستند زنبق‌ها به طراحی و نویسندگی بنده، موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر جشنواره شد.

هاشم‌پور با اشاره به موضوع این مستند، تصریح کرد: مستند «زنبق‌ها» به فعالیت گروه تئاتر ایثار شهرستان فریدون کنار می‌پردازد که در دوران دفاع مقدس ۱۳ هنرمند تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

گفتنی است، هاشم‌پور از هنرمندان حوزه فیلم و فیلمنامه استان و کشور است که خود را برای مصاحبه حضوری دکترای پژوهش هنر آماده می‌کند.

انتهای پیام
captcha