جنگ روایت‌ها را در زمان‌های مختلف مورد بررسی قرار دهیم
کد خبر: 4142854
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روابط عمومی:

جنگ روایت‌ها را در زمان‌های مختلف مورد بررسی قرار دهیم

محمود مقامی گفت: در زمینه اطلاع‌رسانی باید در مورد برخی موضوعات و محتواها با یکدیگر تبادل‌نظر کرده و جنگ ترکیبی و جنگ روایت‌ها را در زمان‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

گردهمایی رؤسای ادارات و روابط عمومی‌ها و رابطین خبر دستگاه‌های اجرایی شهرستان بشرویهبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، محمود مقامی، مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روابط عمومی، یکم خردادماه در گردهمایی رؤسای ادارات و روابط عمومی‌ها و رابطین خبر دستگاه‌های اجرایی شهرستان بشرویه اظهار کرد: ما اکنون در حوزه روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شبکه‌سازی مناسب را نداریم، در حالی که از طریق این شبکه‌سازی، اطلاع‌رسانی و انعکاس اقدامات دستگاه‌ها سریع‌تر و بهتر صورت می‌گیرد.

وی گفت: در زمینه اطلاع‌رسانی باید در مورد برخی موضوعات و محتواها با یکدیگر تبادل‌نظر کنیم و جنگ ترکیبی و جنگ روایت‌ها را در زمان‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار دهیم. امروز در عرصه جنگ ترکیبی هستیم و در مقابل اینترنشنال و خبرهایی که به‌گونه‌ای تنظیم می‌شوند که نشان دهند در ایران کوتاهی صورت گرفته، باید اطلاع‌رسانی صحیح و سریع داشته باشیم.

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روابط عمومی با بیان اینکه باید برای مردم از اقدامات دولت سیزدهم بگوییم، افزود: زمانی که هموطنان بسیاری روزانه جان خود را از دست می‌دادند، این دولت با تفکر «ما می‌توانیم» و با نگاه عزتمندانه‌ موضوع FATF را دنبال نکرد و با تولید واکسن داخلی آمار فوتی‌های ناشی از کرونا را به صفر رساند.

مقامی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور در یک سال فعالیت دولت به ۳۱ استان کشور سفر کرد، گفت: ۱۰ سفر رئیس‌جمهور به خوزستان و پیگیری مسائل آب و عملیاتی شدن مصوبات سفر ایشان در خراسان‌جنوبی با وجود تنگناهای اقتصادی و بودجه‌ای از جمله خدمات این دولت است.

وی صدای واحد برای گره‌گشایی از کار مردم را ضروری خواند و بیان کرد: خوشبختانه در بشرویه این وحدت در حوزه فرماندار و امام جمعه وجود دارد و شاهد آن هستیم. تأکید استاندار بر حضور مسئولان در جمع‌های مردمی است و ما دائما شاهد سفرهای استاندار و معاونان وی در شهرستان‌ها و روستاهای مختلف استان هستیم.

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روابط عمومی ادامه داد: خوشبختانه حضور نیروهای انقلابی را در رأس مسئولیت‌های استانی و شهرستانی شاهدیم که باعث شده در اتاق مسئولان به روی مردم باز باشد و مسئولان در خیابان و بازارها در بین مردم حضور داشته باشند. استاندار در اتوبوس شهری حاضر می‌شود تا حرف مردم را بشنود و همین کار باعث می‌شود مردم امیدوار باشند که کار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه استاندار در شورای اداری ابتدای سال جدید، شش راهبرد برای فرمانداران مشخص کرد و اولویت‌های ویژه‌ای را در نظر گرفت که آن هم روابط عمومی و اطلاع‌رسانی است، گفت: اینکه چرا مردم طعم شیرین کارهای دولت را احساس نمی‌کنند، سؤالی است که باید پاسخ آن‌را در دامنه حوزه اطلاع‌رسانی خود پیدا کنیم؛ در این راستا از فرمانداری‌های استان خواسته‌ایم ماهانه گزارشی از اتفاقات یک ماه اخیر ارائه کنند تا آن‌را به رسانه‌های استان ارسال کنیم.

مقامی بیان کرد: امسال برنامه تقدیر از حوزه روابط‌عمومی‌ها را متفاوت کردیم و تقدیر ویژه را برای هفته دولت گذاشته‌ایم تا بدانیم چه کسی بهترین روایت را به مردم منتقل می‌کند و مدیر و روابط‌عمومی که اخبار امیدآفرین را به مردم منعکس کرده‌اند، تقدیر می‌شوند.

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روابط عمومی با اشاره به سخنان امام جمعه بشرویه در این نشست که باید محور کار حوزه اطلاع‌رسانی شهرستان قرار گیرد، گفت: در شرایطی که دشمن به‌صورت لحظه‌ای در حال بمباران اطلاعاتی است، آنچه می‌تواند به اقناع افکار عمومی کمک کند، ارائه اطلاعات هوشمندانه و متعهدانه در زمان درست است.

مقامی با تأکید بر اینکه در همین عمر کوتاه دولت سیزدهم اتفاقات مبارکی صورت گرفته است افزود: فعال شدن بیش از پیش حوزه رسانه‌ای دستگاه‌های اجرایی در راستای جهاد تبیین و انعکاس دستاوردهای دولت در زمینه دوبانده‌سازی محورهای مواصلاتی، گازرسانی به همه روستاها، ایجاد پروژه‌های زیرساختی و تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام در استان مورد انتظار است.

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روابط عمومی تصریح کرد: اگر مردم خدمات دولت را احساس نمی‌کنند به خاطر این است که نوع روایتگری ما هوشمندانه نیست و نتوانسته‌ایم درست و به‌موقع از بسترهای رسانه‌ای در راستای انعکاس دستاوردها و اقدامات استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha