دومین جشنواره رسانه‌ای «بانوان حریم رسالت» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4142779
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

دومین جشنواره رسانه‌ای «بانوان حریم رسالت» در کردستان برگزار می‌شود

رئیس بسیج رسانه استان کردستان از برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای «بانوان حریم رسالت» در کردستان خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره 25 مرداد اعلام شده است.

جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت

حجت رشیدی، مسئول بسیج رسانه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای «بانوان حریم رسالت» از امروز، یکم خردادماه در کردستان اعلام شد و علاقمندان تا 25 مردادماه می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند. 

وی افزود: این جشنواره در قالب‌های گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر،  اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیوئی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان کردستان با اشاره به برگزاری اختتامیه این جشنواره در مهرماه سال جاری، بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید جهت ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس https://harimeresalat.com مراجعه کنند.

وی به محورهای این دوره از جشنواره اشاره کرد و افزود: زن در جهان اسلام و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، زنان، اشتغالزایی، کارآفرینی، دانش بنیان، نقش حجاب و پوشش زن مسلمان در تمدن‌سازی و گفتمان انقلاب اسلامی، نقش زن در استحکام خانواده، جمعیت و ترویج سبک زندگی اسلامی، زن در رسانه‌های غربی و تبیین جایگاه زن در غرب و اسلام، الگوی سوم زن مسلمان و افتخارآفرینی زنان مسلمان در میادین بین‌المللی از محورهای این دوره از جشنواره بوده است.

انتهای پیام
captcha