۱۱ مؤسسه قرآنی میراث ماندگار در کرمانشاه فعال است
کد خبر: 4140658
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

۱۱ مؤسسه قرآنی میراث ماندگار در کرمانشاه فعال است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از فعالیت ۱۱ مؤسسه قرآنی میراث ماندگار در کرمانشاه خبر داد و گفت: مؤسسات قرآنی میراث ماندگار در دو بخش عمومی و تخصصی در استان کرمانشاه فعالیت دارند که در رشته‌های مختلف قرآنی به تربیت قرآن‌آموز می‌پردازد.

حجت‌الاسلام صالحی اوقاف کرمانشاه

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به رسالت اوقاف و امور خیریه در آموزش و برگزاری مسابقات قرآن، اظهار کرد: مسابقات قرآن یک فعالیت تبلیغی است که رسالت اصلی آن کشف استعداد‌های قرآنی بوده و در مراکز قرآنی اوقاف تلاش شده تا زمینه استعدادیابی و آمادگی برای ورود به مسابقات قرآنی فراهم شود.

وی از فعالیت ۱۱ مؤسسه قرآنی میراث ماندگار در کرمانشاه خبر داد و به محور فعالیت‌های مؤسسات قرآنی میراث ماندگار در استان اشاره کرد و افزود: در کرمانشاه سه شعبه فعال داریم که بیشتر با محور حفظ قرآن فعالیت می‌کنند همچنین در کنار آن در زمینه قرائت نیز فعالت دارند.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه بیان کرد: از اقدامات خوب مؤسسات قرآنی میراث ماندگار در استان و شهر کرمانشاه به وجود آوردن ظرفیت برای ایجاد فضای قرآنی است.

وی افزود: مؤسسات قرآنی میراث ماندگار زمینه‌ای را مهیا کرده‌اند تا علاوه بر حضور اساتید و چهره‌های قرآنی در سطح شهر، در بین جوانان انگیزه ایجاد کنند تا اشتیاق بیشتری نسبت به برنامه‌های قرآنی داشته باشند.

حجت‌الاسلام صالحی در پایان با اشاره به اهداف مؤسسات قرآنی میراث ماندگار، گفت: فعالیت‌های این مراکز، گامی مثبت برای رشد و شکوفایی استعداد‌های قرآنی است.

انتهای پیام
captcha