برگزاری نشست‌ «مقايسه جایگاه زن در نگاه غرب و اسلام» در ملایر
کد خبر: 4138818
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

برگزاری نشست‌ «مقايسه جایگاه زن در نگاه غرب و اسلام» در ملایر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری نشست‌ «مقایسه جایگاه زن از نگاه اسلام و غرب» در این شهرستان خبر داد و گفت: این نشست در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جهاد تبیین با حضور آتسوکو (فاطمه) هوشینو، بانوی مسلمان شده از کشور ژاپن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام روح الله نجفی مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایرحجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌‍وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جهاد تبیین نشست‌ «مقایسه جایگاه زن از نگاه اسلام و غرب» به مدت سه روز در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جلسات با حضور آتسوکو(فاطمه) هوشینو، بانوی مسلمان شده از کشور ژاپن و نویسنده کتاب «تولد در توکیو» برگزار می‌شود.

نجفی تصريح کرد: این جلسات در شش مدرسه ملایر در 16 اریبهشت‌ماه، برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم، 17 اردیبهشت‌ماه در اداره تبلیغات اسلامی برای عموم بانوان و 18 اردیبهشت‌ماه نیز در دانشگاه ملایر برای دانشجویان برگزار می‌شود. این جلسات با هدف معرفی جایگاه زن در اسلام و مقایسه زن اسلامی و غربی و پرسش و پاسخ در خصوص معقوله حجاب برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری 160 گفتمان دینی با موضوع عفاف و حجاب در مدارس، برگزاری نشست‌های تخصصی در اداره تبلیغات اسلامی، دو همایش عفاف و حجاب و فرزندآوری با تجلیل از بانوان محجبه را از برنامه‌های این اداره در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از سال گذشته تاکنون دانست.

نجفی برگزاری پویش‌ها و انجام 120 برنامه محتوایی در فضای مجازی در حوزه عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی برای بانوان، برگزاری 17 نشست ویژه کودکان و مسابقات نقاشی و رنگ‌آمیزی ویژه کودکان با موضوع حجاب را از دیگر برنامه‌های انجام شده این اداره در این حوزه برشمرد و گفت: همچنین امسال با حضور دو زوج از کشور هندوستان و اندونزی، 16 نشست صمیمانه را در مدارس و مساجد شهری و روستایی داشتیم که بسیار تأثیرگذار بود.

وی اعزام اساتید و کارشناسان برجسته به مناطق مختلف شهری و روستایی با موضع عفاف و حجاب، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی ائمه جماعت و پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی، برگزاری نشست‌های رفیقانه و... را نیز از دیگر اقدامات اداره تبلیغات اسلامی ملایر در راستای ترویج فرهنگ و حجاب طی یک سال گذشته تاکنون برشمرد.

انتهای پیام
captcha