انسان با تمسک به قرآن به آرامش می‌رسد
کد خبر: 4138327
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

انسان با تمسک به قرآن به آرامش می‌رسد

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی با تأکید بر اینکه شکرگزاری نعمت قرآن تبعیت از ولایت است، چراکه ولی جامعه برای ما خط و مشی را مشخص کردند، گفت: تمسک و انس با قرآن سبب آرامش انسان می‌شود و این بزرگترین نعمت است.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، امروز، ۱۳ اردیبهشت‌ماه در آیین تجلیل از فعالان قرآنی ماه مبارک رمضان در استان لرستان اظهار کرد: خداوند نعمت‌های فراوانی به ما داده است، اما بهترین نعمت، قرآن به‌عنوان برنامه سعادت است. لذا، باید خدا را به سبب این نعمت شاکر باشیم.

وی با بیان اینکه وقتی خداوند به فردی نعمت قرآن را می‌دهد باید قدردان و شاکر آن بود، تصریح کرد: افرادی که در ماه رمضان در توسعه و برپایی مجالس قرآنی زحمت کشیدند باید بیشتر شکرگزار این سعادت باشند.

قدرتی با تأکید بر اینکه هر چه انسان نسبت به نعمت‌ها شاکر باشد، لطف و نعمت خداوند بیشتر شامل حال او می‌شود، بیان کرد: بهترین نعمت قرآن آرامش در زندگی است، چراکه انسان با تمسک به قرآن به آرامش روحی و جسمی می‌رسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه در سطح جامعه افراد فراوانی وجود دارند که با وجود داشتن سرمایه‌های مالی اما آرامش روحی ندارند، اضافه کرد: در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی و قرآنی متنوعی برگزار شد که نمونه آن برگزاری جزءخوانی منطقه چهارباغ گلدشت خرم‌آباد بود که به شکل خاص برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن روزه‌اولی‌ها برای اولین بار در لرستان و در ماه مبارک رمضان افزود: این مراسم با حضور بیش از یک هزار و 600 نفر از دانش‌آموزان روزه‌اولی برگزار شد.

قدرتی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های سلامت معنوی در نقاط مختلف شهرستان‌ها که با جذابیت‌ها و معنویت خاصی همراه بود، تصریح کرد: تعداد ۲۱۰ مراسم جزءخوانی در طول ماه رمضان برگزار شد که تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه‌ها نیز در برگزاری فعالیت‌های دینی و قرآنی نقش حمایتی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با تأکید بر اینکه شکرگزاری نعمت قرآن تبعیت از ولایت است، گفت: کارهای قرآنی باید در مسیر کلام ولی جامعه باشد، چراکه ولی جامعه برای ما خط و مشی را مشخص کردند که امروز محوریت آن جهاد تبیین است. لذا، باید در این راستا از قرآن کمک گرفت.

انتهای پیام
captcha