برنامه‌های هفته معلم با رویکرد تکریم شهدای فرهنگی برگزار شود
کد خبر: 4136796
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۵

برنامه‌های هفته معلم با رویکرد تکریم شهدای فرهنگی برگزار شود

استاندار لرستان بر لزوم توجه به رویکرد تکریم شهدای فرهنگی استان در هفته بزرگداشت مقام معلم در استان تأکید کرد و گفت: در این هفته باید برای جایگاه والای معلمان شهید و معلمان ایثارگر برنامه‌های متنوعی تدوین شود.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، چهارشنبه، ششم اردیبهشت‌ در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان در سال‌جاری، گفت: همه ما به‌عنوان مسئول هم برای خود معلم و هم آنچه که نسبت به اجرای آن در قبال معلمان وظیفه داریم، مسئول هستیم.

وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات سال گذشته، گفت: با توجه به تمرکز دشمنان در بدبین کردن نوجوانان و جوانان نسبت به نظام، توجه بیشتر به آموزش و تربیت بینشی جوانان علاوه بر تربیت علمی یک ضرورت است.

زیویار با تأکید بر اینکه همه مسئولان در دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به تکریم معلمان به ویژه در هفته معلم توجه ویژه داشته باشند، گفت: ما برای یاد دادن سه عبارت داریم که شامل علم و یقین، عین و یقین و حق و یقین است و این سه عبارت در تمامی موارد صدق می‌کند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه معلم مطلق خداوند و در تمامی صفات خداوند قابل احساس است، ادامه داد: بعد از پروردگار عالم، انبیای الهی بزرگترین معلمان تاریخ هستند.

وی با اشاره به اینکه معلمی انبیا تفاوت یاد دادن و یادگیری انسان کامل را برای بشریت نمایان می‌کند و تفاوت آموزش و پرورش بشر را با آموزش و پرورش الهی نشان می‌دهد، بر اجرای برنامه‌های متنوع صداوسیما در هفته معلم و با موضوع قدر و منزلت مقام معلمان تأکید کرد.

زیویار بر لزوم توجه به رویکرد تکریم شهدای فرهنگی استان در هفته بزرگداشت مقام معلم در استان تأکید کرد و افزود: در این هفته باید برای جایگاه والای معلمان شهید و معلمان ایثارگر برنامه‌های متنوعی تدوین شود.

انتهای پیام
captcha