مسابقه ملی کتابخوانی «آزادی معنوی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4136655
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

مسابقه ملی کتابخوانی «آزادی معنوی» برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «هادی ۳» با موضوع کتاب «آزادی معنوی» استاد شهید مطهری به مناسبت روز معلم از سوی مدرسه علمیه امام هادی(ع) اهواز در سطح کشور برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانیحجت‌الاسلام رشید محمدی، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام هادی(ع) اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: مسابقه کتابخوانی «هادی ۳» به مناسبت روز معلم از سوی مدرسه علمیه امام هادی(ع) با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اهواز برگزار می‌شود.

وی گفت: منبع این آزمون کتاب «آزادی معنوی» استاد شهید مطهری(ره) بوده و شرکت برای عموم مردم آزاد است. این آزمون به صورت تستی و مجازی ۲۲ اردیبهشت‌ برگزار می‌شود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام هادی(ع) اهواز ادامه داد: دو دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان و دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان با همکاری نهاد رهبری این دانشگاه‌ها به صورت اختصاصی در این مسابقه شرکت کردند و جوایز ویژه‌ای را برای دانشجویان شرکت کننده در این آزمون در نظر گرفته‌اند. اهدای چند کمک هزینه سفر زیارتی به کربلا، مشهد و ... از جمله هدایای این مسابقه است.

رشیدی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به بسته سؤالات آزمون وارد کانال هادی در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/joinchat/3117482264Cd043bccaa1 شوند. مجموعه حوزه علمیه امام هادی(ع) در دو سال گذشته مسابقات کتابخوانی دیگری نیز با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار کرده است که با استقبال چندین هزار نفری روبرو شده است و بنا دارد به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، هر فصل یک مسابقه کتابخوانی با جوایز ارزنده برگزار کند. 

انتهای پیام
captcha