معرفی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «جایگاه زن در عاشورا» در قزوین
کد خبر: 4135470
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

معرفی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «جایگاه زن در عاشورا» در قزوین

مسابقه کتابخوانی «جایگاه زنان در نهضت عاشورا» که با هدف آشنایی با جایگاه زنان در نهضت عاشورا، نقش زنان در ترویج ارزش‌ها و اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی در استان قزوین برگزار شده بود؛ به قید قرعه برگزیدگان خود را شناخت.

کتابخانه

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «جایگاه زنان در نهضت عاشورا» به قید قرعه مشخص شدند. کبری رمضانی، سید عرفان مهدوی و فاطمه صالوری محمودآبادی از خراسان رضوی، سجاد صادقی از سیستان و بلوچستان، فاطمه عرب‌بافرانی از اصفهان، مهدی کشفی از بوشهر، الهام خادم از لرستان، سید حسین حاجی‌زاده و بی‌بی طیبه بهشتی‌زاده از یزد و سعید آبیاریان از قزوین از برگزیدگان این مسابقه هستند.

سؤالات این مسابقه از کتاب «جایگاه زنان در نهضت عاشورا» با هدف آشنایی با جایگاه زنان در نهضت عاشورا، نقش زنان در ترویج ارزش‌ها و اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه طراحی شده بود که به برگزیدگان، جوایزی ارزنده اهدا شد.

مسابقه کتابخوانی «جایگاه زنان در نهضت عاشورا» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و با مشارکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین به صورت سراسری برگزار شد.

انتهای پیام
captcha