حمایت پلیس لرستان از آمران به معروف و ناهیان از منکر
کد خبر: 4134132
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

حمایت پلیس لرستان از آمران به معروف و ناهیان از منکر

یحیی الهی از حمایت قاطعانه پلیس لرستان از آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد و گفت: پلیس در کنار سایر دستگاه‌های متولی برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی لرستان، یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان جمعه، 25 فروردین‌ماه در جلسه‌ فرماندهان، معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی لرستان، گفت: نیروی انتظامی خادم و خدمتگزار مردم است و در چارچوب شرع و قانون از مطالبه به حق هم‌استانی‌های مؤمن و ولایی در خصوص رعایت عفاف و حجاب اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مردم شریف لرستان موازین شرعی و قانونی را به‌خوبی رعایت می‌کنند، از آن دسته از معدود افرادی که ناخواسته تحت‌تأثیر هجمه رسانه غرب قرار دارند درخواست کرد خود را با جامعه همراه کنند.

الهی به حمایت پلیس استان از آمران به معروف و ناهیان از منکر اشاره کرد و ادامه داد: پلیس در کنار سایر دستگاه‌های متولی برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی لرستان رعایت عفاف و حجاب را موجب تحکیم بنیان خانواده دانست و گفت: حجاب و عفاف به‌عنوان دو ارزش در جامعه اصل‌هایی جدایی‌ناپذیر هستند که همه ملزم به رعایت این دو اصل از ارزش‌های اسلامی در جامعه هستند.

انتهای پیام
captcha