پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی درگذشت حجت‌الاسلام حسینی
کد خبر: 4131469
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی درگذشت حجت‌الاسلام حسینی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پی رحلت روحانی فاضل حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی پیام تسلیتی صادر کرد .

حجت‌الاسلام حسینیبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پی رحلت روحانی فاضل حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، از روحانیون لرستانی و مدیر سابق حوزه‌های علمیه خواهران لرستان پیام تسلیتی صادر کرد که متن پیام  تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان بدین شرح است:

«خبر رحلت روحانی فاضل حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی موجب تاثر گردید.

این روحانی شریف، عمر پر برکت خود را صرف خدمت به اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارزش‌های انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه نمود.

در مدت زمان کوتاهی که بعنوان سرپرست حوزه‌های علمیه خواهران استان لرستان حضور داشت، نقش ارزشمندی را در عرصه علمی، پژوهشی، و تربیت طلاب مدارس علمیه خواهران ایفا نمود، و با تلاش و دلسوزی وافر برای ارتقا حوزه گام برداشت.

اینجانب مصیبت وارده را به مجموعه همکاران خدوم در حوزه علمیه خواهران کشور، خانواده مکرم ایشان و کلیه وابستگان، تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن فقید سعید عُلُوِّ درجات و برای بازماندگان صبر و اجر فراوان خواستارم.»

انتهای پیام
captcha