دعوت از پژوهشگران برای شرکت در همایش رهیافت‌های نوین سوادآموزی
کد خبر: 4131139
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
در خراسان‌جنوبی

دعوت از پژوهشگران برای شرکت در همایش رهیافت‌های نوین سوادآموزی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از پژوهشگران و صاحب‌نظران برای شرکت در همایش بین‌المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست‌بوم جدید دعوت به‌عمل آورد.

سیدعلیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، سیدعلیرضا موسوی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: تمامی صاحب‌نظران، نخبگان، دانشجویان،  فرهیختگان، اندیشمندان، پژوهشگران، مجموعه‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها می‌توانند در فراخوان همایش بین‌المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست‌بوم شرکت کنند.

وی اظهار کرد: سوادآموزی، امروزه در یک زیست‌بوم جدید قرار گرفته است، چراکه آمار بی‌سوادی و کم‌سوادی، تحولات اجتماعی، پیشرفت فناوری‌های نوین، تعریف سواد و توجه به ابعاد سواد موجب شده است تا سوادآموزی در موقعیت خاصی امروزه قرار بگیرد؛ لذا سازمان نهضت سوادآموزی برای رسیدن به اهداف خود باید از روش‌های نوینی استفاده کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی ادامه داد: همایش بین‌المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست‌بوم جدید در دو بخش ایده‌ها و راهکارها شامل مقالات، پژوهش‌ها و طرح‌های اجرایی و محصولات و تولیدات شامل سکوها، نرم‌افزارها و بازی‌های آموزشی برگزار می‌شود.

موسوی‌نژاد یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس www.rasa.lmo.gov.ir ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha