پيام نماينده ولی‌فقيه در لرستان به‌مناسبت سال جديد
کد خبر: 4129325
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

پيام نماينده ولی‌فقيه در لرستان به‌مناسبت سال جديد

نماينده ولی‌فقيه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد به‌مناسبت سال جديد پيامی را صادر كرد.

حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمدرضا شاهرخی، نماينده ولی‌فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی فرا رسيدن عيد نوروز و سال نو شمسی را به همه مردم ولايتمدار و غيور استان لرستان به‌ويژه خانواده معظم شهيدان، جانبازان و ايثارگران تبريك و تهنيت گفته که متن این پیام به شرح زیر است:

«عید نوروز به‌عنوان عید ملی و باستانی مردم ایران عزیز ما؛ با خودش ذکر دعا و نیایش و معنویت و دیدار از اقوام و خویشان و احوالپرسی را در پی دارد؛ که این خود پیام آور مهر و محبت و دوستی نسبت به یکدیگر است و شایسته است از این لحظه سال (۱۴۰۲) را به‌گونه ای آغاز کنیم که همه نسبت به یکدیگر مهربان باشیم و دشمنی‌ها، کینه‌ها و ناراحتی‌هایی که از یکدیگر داریم همه آنها را دور بریزیم، خصوصاً اقوام و بستگان، خواهران و برادران، زن و شوهر نسبت به یکدیگر و همه با هم مهربان باشیم، به‌ویژه که سوم فروردین آغاز ماه مبارک و رحمانی رمضان می‌باشد.

ماه رمضان؛ ماه ذکر؛ ماه تلاوت قرآن و نیایش با خداوند تبارک و تعالی؛ و روزه داری و احسان و نیکوکاری نسبت به یکدیگر است؛ ما در آغاز سال با «نور علی نور» روبرو هستیم.

همه با هم تلاش کنیم که سال را و آغاز ماه مبارک رمضان را با کسب توشه و ذخیره معنوی آغاز کنیم و برای خودمان رشد ایمانی، تقوا، احسان و نیکوکاری را نسبت به یکدیگر رقم بزنیم.

همان‌طور که مردم ما اطلاع دارند سال (۱۴۰۱) با شعار اشتغال و تولید دانش‌بنیان آغاز شد؛ معنای این شعار این است که پایه تولید باید بر اساس علم و دانش و فناوری باشد و محصولات از کیفیتی برخوردار باشند که قابل رقابت‌پذیری در بازار جهانی باشد و با قیمت تمام شده عرضه بشود؛ پس روشن است که محتوا و معنای این شعار به سال خاصی اختصاص ندارد و هر شعاری که مقام معظم رهبری برای سال (۱۴۰۲) اعلام بفرمایند در حقیقت تکمیل کننده شعار سال ۱۴۰۱ و قبل از آن است.

بنابراین از تولیدکنندگانی که در حقیقت جهادگران عرصه اقتصادی هستند و از مسئولانی که وظیفه حمایت از تولیدکنندگان را دارند تقاضا می‌کنم که با همت و کار مضاعف و اقدامات جهادی بر تلاش خودشان اضافه کنند، زیرا مردم ما در استان لرستان جزء شایسته‌ترین مردمان در ایران اسلامی هستند.

ما از تمام کارها و فعالیت‌هایی که انجام شده است و به‌وسیله حاکمیت یا دستگاه‌های دولتی و یا نهادهای مردمی و جوانان انقلابی که در عرصه محرومیت‌زدایی تلاش فراوانی می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

ولی مردم ما در انتظار به ثمر نشستن کامل مصوبات سفر ریاست جمهوری اسلامی هستند تا شاهد رشد اشتغال و کاهش نرخ تورم و بیکاری در استان باشند.

استان ما دارای ظرفیت‌های فراوان مادی معنوی است و می‌توان با هماهنگی مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و در کنار آنها دستگاه قضایی از این وضعیتی که شایسته مردم ما نیست به وضعیت مطلوب انتقال بدهیم.

در اینجا لازم می‌دانم از حضور مردم انقلابی و گرامی استان لرستان که در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حاضر شدند، در ۱۳ آبان و در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کنم.»

انتهای پیام
captcha