کمک ۲ میلیارد ریالی یک خیر به مددجویان بهزیستی میاندوآب
کد خبر: 4128677
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

کمک ۲ میلیارد ریالی یک خیر به مددجویان بهزیستی میاندوآب

رییس اداره بهزیستی میاندوآب گفت: یک خیّر نیک‌اندیش در این شهرستان در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان، ۲ میلیارد ریال به صورت نقدی به مددجویان تحت پوشش این نهاد اهدا کرد.

کمک مردمیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی، علی کریمی، رییس اداره بهزیستی میاندوآب گفت: یک خیّر نیک‌اندیش در این شهرستان در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان، ۲ میلیارد ریال به صورت نقدی به مددجویان تحت پوشش این نهاد اهدا کرد.

وی افزود: این خیر نیک‌اندیش این مبلغ را بدون ذکر نامش اهدا کرد تا در آستانه سال نو برای شادی و رفع مشکلات ۴۰۰ خانواده تحت پوشش این اداره هزینه شود.

رییس اداره بهزیستی میاندوآب بیان کرد: علاوه‌بر آنکه در سال نو قرار گرفته‌ایم، در آستانه ماه مبارک رمضان که درهای رحمت الهی باز می‌شود، این اقدام وی جلوه دیگری از خصلت رحمانی انسانیت را به عنوان عیدانه به نمایش گذاشت‌.

وی با بیان اینکه امسال ۲ واحد مسکن نیز با کمک خیران برای مددجویان بهزیستی ساخته شده است، گفت: خدمت به جامعه معلولان، محرومان و سالمندان از کارهای حسنه است که عواقب اخروی و معنوی بسیار خوبی برای نیکوکاران دارد.

کریمی اضافه کرد: امسال ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از سوی دولت شامل ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به صورت غیرنقدی به مددجویان و مراکز خیریه بهزیستی میاندوآب کمک شده است.

وی افزود: برای مراکز غیردولتی نیز ۲۱ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال به صورت نقدی و ۲۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به صورت غیرنقدی از سوی خیران نیک‌اندیش شهرستان کمک شده است.

انتهای پیام
captcha