دولت در توزیع عادلانه خدمات درمانی مصمم است
کد خبر: 4127487
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱

دولت در توزیع عادلانه خدمات درمانی مصمم است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان فارس گفت: دولت سیزدهم در ارائه خدمات بهداشتی و  درمانی و توزیع عادلانه آن میان مردم مصصم است.

سفر وزیر بهداشت به شهرستان داراب، بهرام عین‌اللهیبه گزارش ایکنا از فارس، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی امروز، 20 اسفندماه در سفر به شهرستان داراب استان فارس گفت: دولت سیزدهم در ارائه خدمات بهداشتی و  درمانی و توزیع عادلانه آن میان مردم مصصم است.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان فارس یکسری پروژه‌های عرمانی در شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت استان فارس تعریف شده است که تاکنون اعتبار بخش قابل توجهی از آنان تخصیص یافته است، اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه سلامت و درمان را از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد.

عین‌اللهی با اشاره به عملیات احداث بیمارستان در حال ساخت شهرستان داراب تصریح کرد:‌ عملیات اجرایی این پروژه از سال 90 آغاز شده است که تا سال 98 تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما اکنون این پرويه قریب به 60 درصد پیشرفت دارد.

وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به فارس اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال برای بیمارستان امام علی(ع) داراب به تصویب رسید که تاکنون ۷۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص داده شده است و تا هفته دولت این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

عین‌ اللهی، دستاورد بازدید از مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، دبیران شهر پیر و حاجی‌آباد و همچنین بيمارستان‌های در حال ساخت داراب را نیز گسترش خدمات حوزه سلامت با حمایت وزارت بهداشت و درمان و خیرین این منطقه اعلام کرد.

محمدجواد عسکری، نماینده داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای نیز در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از پروژه‌های سلامت حوزه انتخابیه خود گفت:‌ وعده‌های داده شده حوزه بهداشت و درمان باید عملیاتی شود و مردم به تحقق این مطالبات امیدوار هستند.

وی با اشاره به اهمیت خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته، افزود: با توجه به نیاز مبرم مردم به دریافت خدمات پزشکی با پراکندگی جمعیتی قابل توجهی که در این دو شهرستان وجود دارد بایستی ارائه این خدمات در تمامی ابعاد لازم به ویژه در کادر درمانی و تجهیزات پزشکی توسعه پیدا کند.

انتهای پیام
captcha