آغاز رقابت ۱۲۰ متسابق در مرحله نهایی مسابقات قرآن سپاه
کد خبر: 4125213
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

آغاز رقابت ۱۲۰ متسابق در مرحله نهایی مسابقات قرآن سپاه

مسئول فرهنگی کانون وابستگان و بازنشستگان سپاه پاسداران خراسان رضوی از آغاز رقابت ۱۲۰ متسابق در مرحله نهایی مسابقات قرآن اولین دوره مسابقات قرآن کریم وابستگان و بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

مسابقات قرآنمحمدعلی قاسم‌زاده نداف، مسئول فرهنگی کانون وابستگان و بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: در اولین دوره مسابقات قرآن کریم وابستگان و بازنشستگان سپاه پاسداران متسابقان از سراسر کشور طی سه روز، از 9 تا 11 اسفندماه، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات ویژه وابستگان و بازنشستگان در بخش آقایان و در پنج رشته شامل، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ، مفاهیم و اذان برگزار می‌شود و پنج داور برجسته کشوری این دوره از مسابقات را قضاوت خواهند کرد.

مسئول فرهنگی کانون وابستگان و بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی افزود: در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات، 540 نفر شرکت کردند که پس از رقابت 250 نفر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

وی ادامه داد: پس از رقابت متسابقان در مرحله نیمه‌نهایی تعداد 120 نفر به نخستین دوره مسابقات قرآن کریم وابستگان و بازنشستگان سپاه راه یافتند که در این سه روز رقابت خواهند کرد و از بین این تعداد از متسابقان، 15 متسابق به تفکیک در هر رشته سه نفر برگزیده می‌شوند.

نداف با بیان اینکه در نظر گرفته شده است در برنامه سال آینده این مسابقات برای بانوان هم برگزار شود، گفت: سعی داریم با اطلاع‌رسانی بیشتر شاهد حضور حداکثری متسابقان باشیم.

انتهای پیام
captcha